Jump to content

Sprogkursus til Bilen

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der ved om der findes en udgave af de der klassike sprogkurser, hvor man kan sidde og lære sætninger på Svensk .. (Altså et dansk kursus hvor kan man lære svensk.. øh æh forvirrende).. Min kæreste har været på jagt efter noget i lang tid, men hun har ikke fundet noget.. søgningen herinde gav heller ikke rigtig nogle resultater..

Besvaret

Jeg har købt et sprogkursus som er 3 cd´er + kursusbøger. Jeg kan ikke lige huske hvor på nettet jeg købte det, men på selve æsken står : www.univerb.se og så er det det der hedder Svensk sprogkursus - grundkursus, lyt og lær, dansk til svensk

Besvaret

Det ville være perfekt med noget undervisning til og fra jobbet. Kan det passe at der står SVENSK SPROGKURSUS og så en bredsmilet kvinde med et svensk flag i baggrunden?? Er det noget du har kunne bruge til noget eller er det sådan noget ala TVSHOP skidt??

Besvaret

Ja det er den. Min er der dog ikke en dame på, men de har sikkert lavet coveret om. Det minder meget om sådan en rejseparlør. Men man kan lære at udtale ordene rigtigt. Først er der en person som siger ordet langsomt, og derefter en der siger det "hurtigt", og så er der tid til at man selv kan prøve. Nu er jeg ikke kommet igennem dem alle, for man lærer meget ved at være ude og lytte til / snakke med nogen svenskere, feks en tur til frisøren :)

Besvaret

Ja det virker nok bedst at øve sig i praksis. Har godt nok kun været herovre i 3 uger men efter et par enkelt byture har man vel skabt sig nogle fine svenske bekendtskaber:D så føler mig allerede på vej mod en orden integration:rolleye: Det er nok lidt for hurtigt at sige det men jeg vil da gøre mit til det. Det skal jo ikke være som en stor del af vores udlændinge í DK som kører i deres stor biler og scorer vores piger uden at fatten noget af det der sker omkring dem....Så er man jo ikke meget bedre selv så jeg skal sku lære det hele skal jeg, hehe

Besvaret

Ja det giver jeg dig ret i. Jeg vil også gerne lære sproget. Mine veninder har også tit sagt : "hvorfor siger/ skriver du det ikke bare på dansk" NEJ for pokker jeg er jo flyttet til et andet land!! Men det med de store biler......Jeg synes nu det er fedt at køre i en stor bil :) Jeg synes sprogkurset på cd er godt nok, for jeg har slet ikke tid til at gå til alm sprogkurser med mine arbejdstider.

Besvaret
Ja det giver jeg dig ret i. Jeg vil også gerne lære sproget. Mine veninder har også tit sagt : "hvorfor siger/ skriver du det ikke bare på dansk" NEJ for pokker jeg er jo flyttet til et andet land!! Men det med de store biler......Jeg synes nu det er fedt at køre i en stor bil :) Jeg synes sprogkurset på cd er godt nok, for jeg har slet ikke tid til at gå til alm sprogkurser med mine arbejdstider.
PUHA Maria, nu har du misforstået mig.....!! Har kun gode dejlige ord til gode for disse ´store, biler(Hmm måske ikke benzin økonomien) og kan heller ikke vente til at shoppe min kommende ´store bil, for det er da fedt at købe en ordenlig gryde,men lære sproget det skal man sku og mine `nye svenske bekendte syntes også at jeg skal skrive/snakke på danske da de tilsyneladende for står mig bedre, end jeg forstår dem men HELL NO.... skal sku lære det skidt.
Besvaret
Jeg har købt et sprogkursus som er 3 cd´er + kursusbøger. Jeg kan ikke lige huske hvor på nettet jeg købte det' date=' men på selve æsken står : [url']www.univerb.se og så er det det der hedder Svensk sprogkursus - grundkursus, lyt og lær, dansk til svensk
PERFEKT!! Det var lige præcis det hun ledte efter. Vi takker og bukker :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...