skallstorp Skrevet March 27, 2006 Rapporter Skrevet March 27, 2006 Vi har 2 brobizzer en 50 og en 24 tures. Jeg er bare så omhyggelig (efter at det kostede i starten) med at registrere hvor meget at jeg har kört på den lille. Men denne gang er det helt galt. En regning på 5720 og så 2430 på den lille som vi bare har kört på 10 gange. Det er bare et LORTE system. Havde jeg har et 10 turs kort ville jeg kunne checke hvor meget at jeg havde köört. Havde jeg haft en alm. brobizz kan jeg köre over på brokortet. Men nej jeg er pendler og skal ifölge kunde uservice kontoret väre TAKNEMMELIG over at jeg kan köre over til reduceret pris. Narhoveder. Skulle lige have luft.
Guest Trine Besvaret March 27, 2006 Rapporter Besvaret March 27, 2006 Hvis du har samme adresse og har kørt med de samme biler på begge brobizzer så prøv at ringe til kundeservice. Jeg kender en der fik lov til at "flytte" ture fra et abonnement til et andet. Men kun fordi der var samme registreringsnumre på begge bizzer... Iøvrigt kan du jo ringe ind og bede dem tælle for dig... det gør jeg sådan ca 2 gange hver måned. Pisseirriterende? JAA men så kan de sgu få taget sig sammen til at lave et ordentligt system. (som iøvrigt skulle komme her til april)
Miriam Besvaret March 27, 2006 Rapporter Besvaret March 27, 2006 Hvis du har samme adresse og har kørt med de samme biler på begge brobizzer så prøv at ringe til kundeservice. Jeg kender en der fik lov til at "flytte" ture fra et abonnement til et andet. Men kun fordi der var samme registreringsnumre på begge bizzer... Iøvrigt kan du jo ringe ind og bede dem tælle for dig... det gør jeg sådan ca 2 gange hver måned. Pisseirriterende? JAA men så kan de sgu få taget sig sammen til at lave et ordentligt system. (som iøvrigt skulle komme her til april) Jeg er den Moerke kender :-) Og vi har flyttet ture over 2 gange, hvor vi har været i samme situation. Vi har ikke haft opdateret vores reg nr. . og har haft 5 forskellige biler på, så det var sådan lidt, men jeg fik da snakket mig fra detOg fik slettet for ca 2400 hver gang :th2: Sidste gang var i Jan, så de gør det endnu...
Guest Trine Besvaret March 27, 2006 Rapporter Besvaret March 27, 2006 .... men jeg fik da snakket mig fra det. Og fik slettet for ca 2400 hver gang :th2: Ja, men nu er det jo ikke alle der har dine kommunikative evner vel:)
skallstorp Besvaret March 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 27, 2006 Jeg pröver imorgen Jeg har også gode overtalelses evner. Jeg håber bare at det ikke er hende jeg truede med ekstra bladet i sidste uge der tager telefonen. Mine foräldre har en alm. brobizz hvor de betaler de 275 om året. Min mor döde så i sidste måned, men min far kunne så ikke overtage brobizzen sagde de. Han skulle betale forfra igen. Derfor truslen. Han har nu som en undtagelse fået lov at overtage. Det med bilregistreringen skal ikke betyde noget. Da vi ville ändre vores sagde de at det var lige meget.
skallstorp Besvaret March 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 28, 2006 Det endte lykkeligt Jeg fik en anden end hende fra forleden dag i röret, heldigvis. Efter meget lirken frem og tilbage lykkedes det DENNE GANG !! Först körte hun på at det var forskellige navne, men tilsidst lykkedes det heldigvis. Tak og stötte og opbakning !!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu