Simon Irgens Skrevet March 30, 2006 Rapporter Skrevet March 30, 2006 Jeg fik langt om længe mit personnummer og er du i stor stil igang med at kigge på bil osv. Når jeg går på Bytbil.com og kigger og prøver at slå forsikring på den gældende bil så skal man jo taste mine oplysninger ind, der i blandt mit nye personnummer også kommer det. Siden vælger så at fortælle mig at der er en fejl også er jeg jo lidt halv irriteret når en buddy har fået nummer samtidig som jeg selv og hans fejler sku ikke noget og han har til og med også lige køb til uden problemer med personnummeret. Hvad skal jeg stille op folkens?? Jeg har prøvet på flere sevlskaber og forskellige biler. Simon
Guest Trine Besvaret March 30, 2006 Rapporter Besvaret March 30, 2006 Jeg fik langt om længe mit personnummer og er du i stor stil igang med at kigge på bil osv. Når jeg går på Bytbil.com og kigger og prøver at slå forsikring på den gældende bil så skal man jo taste mine oplysninger ind, der i blandt mit nye personnummer også kommer det. Siden vælger så at fortælle mig at der er en fejl også er jeg jo lidt halv irriteret når en buddy har fået nummer samtidig som jeg selv og hans fejler sku ikke noget og han har til og med også lige køb til uden problemer med personnummeret. Hvad skal jeg stille op folkens?? Jeg har prøvet på flere sevlskaber og forskellige biler. Simon Du skal have fat i Vägverket og og bede dem opdatere dig. Mener andre har haft samme problem, da personnummeret er helt nyt og blankt. Der står noget i en tråd et sted prøv at søge på personnummer og vägverket..
Simon Irgens Besvaret March 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 30, 2006 Du skal have fat i Vägverket og og bede dem opdatere dig. Mener andre har haft samme problem' date=' da personnummeret er helt nyt og blankt. Der står noget i en tråd et sted prøv at søge på personnummer og vägverket..[/quote'] Fik kigget lidt og tror sku du havde fat i den lange ende. Prøver at give vägverket en kalder.... tak tak
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu