Jump to content

Trelleborg->Christianshavn. Salg af 24ture i april på BIZZ

Recommended Posts

Skrevet

Er du evt interesseret i at bytte broture, køre med eller købe billetterne sammen. Jeg har fået sved på panden over det med pendlingen 50/24 problemet. Det må kunne lade sig gøre at oprette et netværk. April har jeg en bizz med 24 ture? Nogen interesseret i at købe dem?

Besvaret
Er du evt interesseret i at bytte broture, køre med eller købe billetterne sammen. Jeg har fået sved på panden over det med pendlingen 50/24 problemet. Det må kunne lade sig gøre at oprette et netværk. April har jeg en bizz med 24 ture? Nogen interesseret i at købe dem?
Du kan da bare lade være med at bruge dem, hvis man har kørt over 0 gange en mdr, behøber man ikke at indbetale det girokort der kommer !
Besvaret
Ikke skide smart ordning du har gang i, da man kun er fradragsberettiget hvis brobizzen er registret på dit personnummer. Ej heller ægtefæller med fælles bopæl kan "dele" brobizz, hvis de ønsker fradrag..
Besvaret
Ikke skide smart ordning du har gang i' date=' da man kun er fradragsberettiget hvis brobizzen er registret på dit personnummer. Ej heller ægtefæller med fælles bopæl kan "dele" brobizz, hvis de ønsker fradrag..[/quote'] Jo den er da smart for ham !
Besvaret
Ja' date=' det er meget smart......Men det er ikke let - åbenbart :-)[/quote'] Det var ironi !!! Det er da ikke nogen der købet dem af dig, og lader dig få fradrag istedet for dem selv !:rolleye:
Besvaret
Det var ironi !!! Det er da ikke nogen der købet dem af dig, og lader dig få fradrag istedet for dem selv !:rolleye:
Nej, det er sikkert det forkerte forum at sælge billetterne....Ja, man får ikke glæde af skattefradraget og derfor virker det ikke her - tyværr. Men har du en ide til hvordan jeg kommer af med resterne af billetterne, jeg er sikkert ikke den første der vil af med dem..... Det var ikke ironi - det var sarkasme....:rolleye:
Besvaret
Nej, det er sikkert det forkerte forum at sælge billetterne....Ja, man får ikke glæde af skattefradraget og derfor virker det ikke her - tyværr. Men har du en ide til hvordan jeg kommer af med resterne af billetterne, jeg er sikkert ikke den første der vil af med dem..... Det var ikke ironi - det var sarkasme....:rolleye:
Jeg forstår nok bare ikke helt hvad du vil, er det fordi du har 50 ture du ikke skal bruge ? og så vil sælge halvdelen ?? Eller har du en mini pendler du ikke skal bruge ?
Besvaret
Jeg forstår nok bare ikke helt hvad du vil' date=' er det fordi du har 50 ture du ikke skal bruge ? og så vil sælge halvdelen ?? Eller har du en mini pendler du ikke skal bruge ?[/quote'] Ja, jeg har ca. 10 dage/20 ture som jeg gerne vil af med på en eller anden måde. Det er da også synd de ikke bliver brugt til noget..... 24 ture koster 1940 dk kr mener jeg.... Så, der må da være nogen der er interesseret. Men det skal nok være en der ikke har mulighed for fradrag osv. Tak for din/jeres interessere Niels
Besvaret
Ja, jeg har ca. 10 dage/20 ture som jeg gerne vil af med på en eller anden måde. Det er da også synd de ikke bliver brugt til noget..... 24 ture koster 1940 dk kr mener jeg.... Så, der må da være nogen der er interesseret. Men det skal nok være en der ikke har mulighed for fradrag osv. Tak for din/jeres interessere Niels
Bare af nysgerrighed hvad skal de så koste de ture ? når du nu score fradraget ?
Besvaret
Bare af nysgerrighed hvad skal de så koste de ture ? når du nu score fradraget ?
Jeg scorer ikke andet fradrag end det jeg arbejder! Jeg har f.eks. påskeferie. Hvad er der galt i at sælge de her billetter? :scared: Du virker meget uforstående og sarkastisk overfor mit mål med at sælge og få en fast aftale hvor alle får noget ud af det. Miriam - det kunne jo være du kendte en svensker der arbejdede sort i weekenden i danmark. fre lør søn x 4 = 12 dage/24 ture og ville være glad for at kommer over for 1000kr Hvad er rimeligt og hva er ikke rimeligt. Jeg kan godt forstå at man får ondt i røven hvis jeg får penge for det hele *S* Men sådan er det :-) Helt ærligt det er der vel ikke noget galt i og det er ikke ulovligt.....så vidt jeg ved. Kh Niels
Besvaret
Jeg scorer ikke andet fradrag end det jeg arbejder! Jeg har f.eks. påskeferie. Hvad er der galt i at sælge de her billetter? :scared: Du virker meget uforstående og sarkastisk overfor mit mål med at sælge og få en fast aftale hvor alle får noget ud af det. Miriam - det kunne jo være du kendte en svensker der arbejdede sort i weekenden i danmark. fre lør søn x 4 = 12 dage/24 ture og ville være glad for at kommer over for 1000kr Hvad er rimeligt og hva er ikke rimeligt. Jeg kan godt forstå at man får ondt i røven hvis jeg får penge for det hele *S* Men sådan er det :-) Helt ærligt det er der vel ikke noget galt i og det er ikke ulovligt.....så vidt jeg ved. Kh Niels
Der er ikke noget galt i det, tværtimod så syntes jeg broen er meget uflexible, og man da burde kunne overføre sine ubrugte ture til næste mdr da man jo trods alt betaler for dem...Med hensyn til at være ulovligt, så er jeg lidt i tvivl da jeg tror det er personlige brobisser ?? Men jeg tror da ikke der er nogle der kan sige at de aldrig har lånt den ud til andre?
Besvaret
Der er ikke noget galt i det' date=' tværtimod så syntes jeg broen er meget uflexible, og man da burde kunne overføre sine ubrugte ture til næste mdr da man jo trods alt betaler for dem...Med hensyn til at være ulovligt, så er jeg lidt i tvivl da jeg tror det er personlige brobisser ?? Men jeg tror da ikke der er nogle der kan sige at de aldrig har lånt den ud til andre?[/quote'] SÅ du er også interesseret i at sælge dine du har i overskud *S* Jeg vil meget gerne hjælpe.....Hvis du er interesseret....ha ha ha ha :)
Besvaret
SÅ du er også interesseret i at sælge dine du har i overskud *S* Jeg vil meget gerne hjælpe.....Hvis du er interesseret....ha ha ha ha :)
Nej jeg har som reglt ik nogle tilovers, men syntes det er dumt de ik kan flyttes over Har du en ekstra brobiss så begge har en den mdr. Eller hvordan havde du tænkt dig ??
Besvaret
Nej jeg har som reglt ik nogle tilovers, men syntes det er dumt de ik kan flyttes over Har du en ekstra brobiss så begge har en den mdr. Eller hvordan havde du tænkt dig ??
Ja, jeg har en ekstra bizz med nummerplade ??? ??? ja det har de skrevet og det var ok. Det er en lidt underlig aftale....Men jeg vil prøve at komme af med dem. Og hvis nu du kender en så er det jo fint.... Vi hørs
Besvaret
Ja, jeg har en ekstra bizz med nummerplade ??? ??? ja det har de skrevet og det var ok. Det er en lidt underlig aftale....Men jeg vil prøve at komme af med dem. Og hvis nu du kender en så er det jo fint.... Vi hørs
Det er jo det jeg gør !
  • 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...