göte_børge Skrevet April 2, 2006 Rapporter Skrevet April 2, 2006 Man vet att man är i utlandet när ens barn kan språket bättre än en själv. Förra året lärde min son mig ord som "gravko" och "gummiged". I år har han, som treåring, börjat rätta mig på mitt danska uttal. http://www.andrasidansundet.se/anteckningsbiten_perma.asp?adressID=137
Guest ThomasO Besvaret April 4, 2006 Rapporter Besvaret April 4, 2006 He he he ... jeg ved hvordan du har det , min nevø på 8 år begyndte pludseligt at synge på fejlfrit Svensk efter at have hørt Sissel Kyrkeby i radioen. Det kalder jeg hurtig indlæring. Så stod man der med lejlighed i Malmø, og troede man vidste det hele...
Sanni Besvaret April 4, 2006 Rapporter Besvaret April 4, 2006 Bare for sjov :) Specielt flot, fordi Sissel er nordmand ;)
Guest ThomasO Besvaret April 4, 2006 Rapporter Besvaret April 4, 2006 Ja det slår vist bare endnu et søm i ... at jeg er et kvaj til sprog... Gad vide hvem ham så efterlignede????
Susan Besvaret April 9, 2006 Rapporter Besvaret April 9, 2006 Jojo Men Sissel sjunger faktiskt på svenska också. :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu