Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har jo altid drømt om at eje en Audi, og eftersom det nok ikke bliver til en ny bil hvis vi flytter, hvad er så den generelle mening om en brugt A3 diesel. Jeg er ude efter en bil der helst er komfortabel og økonomisk, men jeg har altid været nervøs for at investere i brugte biler, da jeg har altid hørt, at pengene bare går til værkstedet i stedet for til afbetalingen. Jeg gider ikke have en bil der "ofte" skal på værksted, det er livet simpelthen for kort til.:rolleye:

Guest Mogens
Besvaret
Glemte at sige, at man kan få en til ca. 140.000 SEK med ca. 12.000 km... er det er OK køb?
Sikkert - men hvorfor ikke vælge en udgave med en noget større motor? Meromkostingen er jo til at overse. Jeg kører i en '03 BMW 530d, og skulle jeg købe en Audi, blev det med en 3,0 TDI-motor...
Besvaret
Sikkert - men hvorfor ikke vælge en udgave med en noget større motor? Meromkostingen er jo til at overse. Jeg kører i en '03 BMW 530d, og skulle jeg købe en Audi, blev det med en 3,0 TDI-motor...
Det er den sikkert, men vi har også et budget at tage hensyn til, så det er en nøgtern økonomisk betragtning
Besvaret

Det med at pengene går til værkstedet og ikke afbetalingen er også rigtig nok. Men ikke på en 2003/2004 model. Selvfølgelig kan du være uheldig. Så ny en bil ville jeg ikke være nervøs for at købe. Omvendt ville jeg heller ikke bruge de penge det koster at købe en ny bil. Har ikke råd til den afskrivning der er på biler de første 2-3 år.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...