Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej drenge, piger, herre og damer Dette `vidundermiddel` Regnafviser, NANO, til forruden, er der nogen af jer der kender til det?? Det sælges flittigt på bla QXL og der roser sælgerne jo produktet til skyerne men det betyder jo ikke at skidtet virker for real. Kan man få nogle personlige erfaringer så ville det være helt perfekt. Simon

Guest ThomasO
Besvaret

Jeg har lige bestilt en enkeltbehandling på nettet, skal nok vende tilbage med info om hvad vi syntes. En regnvejrsmorgen på broen, og en kbh bytur må vel være ideele testforhold. Håber jeg får den inden weekenden, ellers bliver det først i næste uge. Der er delte meninger om det på nettet, så der er vel ikke andet for end at afprøve det, det koster jo ikke en bondegård. 1 x Renseklud (8ml) 1 x Nanoteknologi-Forseglingsklud (10ml) Rækkevidde: 1 personbil forrude (1,8 m²) www.nanoworld.dk www.stay-clean.dk www.nanocover.dk

Besvaret
Jeg har lige bestilt en enkeltbehandling på nettet' date= skal nok vende tilbage med info om hvad vi syntes. En regnvejrsmorgen på broen, og en kbh bytur må vel være ideele testforhold. Håber jeg får den inden weekenden, ellers bliver det først i næste uge. Der er delte meninger om det på nettet, så der er vel ikke andet for end at afprøve det, det koster jo ikke en bondegård. 1 x Renseklud (8ml) 1 x Nanoteknologi-Forseglingsklud (10ml) Rækkevidde: 1 personbil forrude (1,8 m²) www.nanoworld.dk www.stay-clean.dk www.nanocover.dk
God fornøjelse med påføringen.. Det er et helvede hvis man kun har "manuel" pudseklud... :laugh:
Guest ThomasO
Besvaret

Hvorfor, er det noget sejt stads? Troede det var rimeligt flydende i konsistensen. Er det helt umuligt at håndtere... eller bare besværligt? Er det efterpoleringen der er noget skod eller...?

Besvaret

Det er rengøringen af ruden inden behandlingen der er værst... Det sidder fast ad h..... til, og det er svært at komme rigtig til på midten af ruden og lægge kræfter til... Måske fordi jeg har spaghettiarme?? :laugh: Det kan klart anbefales at anvende en polermaskine - og godt med polerpuder... Der fås også lakforsegling, fælgbehandling, læderbehandling og alt muligt andet... www.nanocover.dk har et bredt udvalg...

Guest ThomasO
Besvaret

Nu bliver jeg helt nervøs, skal man ikke vaske ruden godt ned med sæbe, og dernæst "bare" (farligt ord) gnubbe med en renseklud først. Er det den klud - der måske - som det lyder - har en friktion som en kugle sammenrullet gaffatape eller hvad? Hmmm... kender man mon nogen med lange arme ?? Man burde måske starte med bagruden, og så se hvad det hele går ud på.... en STW har jo næsten altid vand på bagruden.

Besvaret

Nej, du rengør ruden med en af de klude (med noget snask) som følger med... Dette tørrer ind lynhurtigt og er svært at få af - til gengæld er ruden HELT ren når du har fået det væk - derefter påføres selve nanoopløsningen, som derefter poleres væk...

Besvaret
Nej' date=' du rengør ruden med en af de klude (med noget snask) som følger med... Dette tørrer ind lynhurtigt og er svært at få af - til gengæld er ruden HELT ren når du har fået det væk - derefter påføres selve nanoopløsningen, som derefter poleres væk...[/quote'] Jeg har ikke super meget forstand på biler. Men hvis man gerne vil gøre noget for bil lakken - evt. gøre den mere smuds afvisende eller give bedre glans. Hvad skal man så gøre?, det behøver ikke lige være nano teknologi
Guest ThomasO
Besvaret

Læste på nettet at Sonax har vundet en masse tests. Men lidt maskinvask skulle gnubbe det af igen ret hurtigt. Har så jagtet tråde rundt omkring på ultraglozz, som vistnok skulle give en hærdet glans, som man kan øge efter at give det flere gange, fordi det nye lag ikke opløser det underliggende lag. På deres webside er et bådblad ret begejstret for det. Der er vist både for og imod de forskellige produkter. Var ude hos SuperCar på Amager, de handler med det og havde en demobil som der havde fået det. Det var virkeligt flot. Har bare hørt at man skal vide hvad man laver når man polerer en sort bil, hvis ikke man gør det rigtigt bliver det vist ikke helt godt. Don`t ask.... Læste bare at det var svært at få maskeringstape til at sidde fast, når man skal give den 2 omgang... eller ekstra lag for mere dybde. Kun gaffatape kunne sidde svagt fast efter behandling, for coatingen afviste almindelig tape. Så afviser den vel også møg. Ja du kan jo også give 2-3.000 for en PRO Dietec eller sådan noget. Jeg skal prøve det nu her jeg får tid, fordi jeg bruger affedter og højtryksvask. Jeg vil ikke anbefale noget. Det er kun mine egne overvejelser p.t. www.ultraglozz.com

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...