emre Skrevet April 30, 2006 Rapporter Skrevet April 30, 2006 hvor mange år skal man bo i sverige før man kan hente sin svenske bil registerede i danmark uden afgift?
BS Besvaret May 1, 2006 Rapporter Besvaret May 1, 2006 Hmm er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål, men hvis du spørger hvor mange år man skal bo i sverige før man må tage sin svensk indregistrerede bil med til dk uden afgift er svaret en milliard år! Hvis du spørger hvor lang tid man skal bo i sverige før man må tage bil med fra dk til sverige uden afgift er svaret 0 år
bozzen Besvaret May 1, 2006 Rapporter Besvaret May 1, 2006 Som reglerna var tidligare skulle man bo 3 år i SE før man kunde registrere ind den på danske plader hvis man flyttede tilbage til Dk igen. er det det du spørger efter?
BS Besvaret May 1, 2006 Rapporter Besvaret May 1, 2006 Det man også kaldte flyttegods. Det findes ikke mere.
Guest Supermule Besvaret May 1, 2006 Rapporter Besvaret May 1, 2006 Underligt nok..... Bilen hører jo med til indbo.....
BS Besvaret May 1, 2006 Rapporter Besvaret May 1, 2006 Underligt nok..... Bilen hører jo med til indbo..... Lige pånær når vi taler forsikring :th2:
emre Besvaret May 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 1, 2006 Som reglerna var tidligare skulle man bo 3 år i SE før man kunde registrere ind den på danske plader hvis man flyttede tilbage til Dk igen. er det det du spørger efter? ja det var dette svar jeg ledte efter..jeg kan ikke forstå at man ikke må tag sin bil med til dk når man flytter tilbage..
BS Besvaret May 1, 2006 Rapporter Besvaret May 1, 2006 For så var der nok flere der fik en fiktiv adresse i sverige, end der er i forvejen og fik deres bil med tilbage til dk efter 3 år.
Miguelito Besvaret May 5, 2006 Rapporter Besvaret May 5, 2006 Er det mig der er helt galt på den hvis jeg mener at mindes at Østrig tabte en sag vedr. afgift på biler der indgår som flyttegods i ved EU domstolen? Så vidt jeg husker læste jeg en artikel om det i en avis og der stod at Danmark ville blive tvunget til også at rette sig efter denne afgørelse... Jeg ved godt at staten Danmark er eksperter i at lave særlove og forbehold der gør, at danskerne ingen glæde for af EU regler, der kan gøre biler billigere, men det kunne jo være at der for en gangs skyld var noget ved at være medlem af EU, selv for os danskere som ellers ingen glæde har af bl.a det IKKE eksisterende afgiftsharmonering... Tak til Sverige for afgiftsfrie biler
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu