MoshiMoshi Skrevet May 2, 2006 Rapporter Skrevet May 2, 2006 Hej, ville lige høre om der er sådan en slags ordning i Malmø for butikkerne? Samtidig kan i ikke lige give mig adresserne på de større indkøbscentre i Malmø? Gerne også lidt udenfor Malmø :) De eneste jeg kender til er Mobilia, Rosengård Centrum, Ikea og så den ved siden af Ikea...og også dem ved Svågertorp St.
Toft Besvaret May 2, 2006 Rapporter Besvaret May 2, 2006 Der findes heldigvis ikke nogen hjernedød lukkelov alá den du kender fra DK. Her i SE er samfundet heldigvis indrettet sådan, at man kan handle alle ugens syv dage.. Flere og flere folk arbejder på andre tidspunkter end man-fre 8-16, så her i landet har man set fidusen i at folk kan handle når det passer dem. I stedet for at man kun kan handle om søndagen hos ham den lille dyre købmand på hjørnet, det er så synd for ham, for forretningen har jo ligget der i 105 år og kan ikke konkurere..
bluee Besvaret May 2, 2006 Rapporter Besvaret May 2, 2006 Hej, ville lige høre om der er sådan en slags ordning i Malmø for butikkerne? Samtidig kan i ikke lige give mig adresserne på de større indkøbscentre i Malmø? Gerne også lidt udenfor Malmø :) De eneste jeg kender til er Mobilia, Rosengård Centrum, Ikea og så den ved siden af Ikea...og også dem ved Svågertorp St. Jeg har tidligere spurgt om det samme. Så søg og du skal finde :-)
MoshiMoshi Besvaret May 3, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 3, 2006 Jeg har tidligere spurgt om det samme. Så søg og du skal finde :-) Aha fandt din tråd "Shopping"-tråd : http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3803 takker!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu