Guest ThomasO Skrevet May 2, 2006 Rapporter Skrevet May 2, 2006 Var det der alle i AUDI folk kørte til service. Ved jeg skal styre uden om Din Bil Malmø. Hun har nemlig byttet min kære Bimmer til en ok AUDI A4, så nu skal man jo lige følge op på de nye servicesteder. Ved i om man kan vente dernede mens de laver service, eller skal man indlevere den hele dagen? Soon to be AUDI driver....
BS Besvaret May 2, 2006 Rapporter Besvaret May 2, 2006 Min VW røg til Michelsen Bilar i Tommelila. Aut værksted som også har gode anbefalinger fra Audi folk. Mine forældre har også lige købt 2 biler deroppe og er ovenud tilfredse med service'en deroppe. Jeg har før indleveret min bil til service og lidt smårep og ventede på den deroppe. De er heller ikke bange for at give dig en gratis lånebil. Thumbs up herfra:thumbup:
Guest ThomasO Besvaret May 2, 2006 Rapporter Besvaret May 2, 2006 Cool.... tak for info. Jeg handlede med Mårtenssons Bilar i Hörby, men de er Honda folk. Dog et meget hyggeligt sted, med god tid og meget afslappet humoristisk holdning, ikke noget stift der. God service, ikke påtrængende på nogen måde, og man skulle heller ikke tigge om at få lov at tale med dem. Det vrimlede med danskere den dag. Men det er jo klart, når de har weekend åbent.
BS Besvaret May 2, 2006 Rapporter Besvaret May 2, 2006 Har godt stødt på den forhandler på nettet nogen gange. Som tillæg til min rosende omtale af Michelsen bilar kan jeg fortælle at efter den store strømafbrydelse for et par år tilbage havde jeg tid på værkstedet til tandrem osv. Jeg skulle aflevere bilen om morgenen og bruge dagen i tommelila og vente på bilen. Men der lå en kontrakt klar på en gratis lånebil indtil de var færdige for de var kommet bagud. Det er sq hvad jeg kalder service!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu