Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Har lige en mindre spørgsmål. Jeg har boet i sverige siden feb. og har fået alt min post herovre, meget fornemt. Nu skal jeg så flytte til en anden lejlighed i sverige, og så ville jeg høre om der er nogen der har erfaring med det, altså mht. post? Feks. ligesom i DK, hvor man kan hente sådan en flyttepakke på posthuset, har de noget tilsvarende i SE? På forhånd tak.

Besvaret
Tak, jeg kan bare ikke ændre den uden telefon nr. som jeg har intet af. Kun mit danske +45 mobilnr. Nogen forslag?
Det lyder jo helt hjernedødt - folk uden telefon kan ikke flytte:sick: Er du sikker på at du skal bruge et tlf-nummer? Eller er min erfaring at der ikke findes "flyttepakker" i Sverige men kun hjemmesiden som Toft nævner - og det er ikke gratis som man er vant til i DK.
Besvaret

Ja, man skal bruge et svensktelefonnr., men jeg må jo ringe til dem og høre hvad jeg så gør. Omvendt syntes jeg da egentlig det er meget smart at man kan ordne det hele på intermailes...;)

Besvaret

Mener faktisk de skal have lidt penge for at eftersende. Eller også var det fordi jeg skulle have det til Grønland. Kan ikke helt huske det. Men jeg ringede netop pga det med telefon nummer. Valgte dog IKKE at få eftersendt posten af hensyn til den pris de skulle have for det:scared:

Besvaret

Hva' nu hvis du under mobilnummer taster 0045(dit nummer) i stedet for +45. Eller bare tast et fiktivt nummer. Det kunne måske virke. Det er jo udelukket en formalitet da de næppe har tænkt sig at ringe til dig...

Besvaret

Ja, det virkede med 0045, der står dog at de ringer ud for at sikre at det er den rigtige adresse, men det er jo også fint med mit mobil nr. Ja, så godt det kostede en mindre formue at eftersende, så flytter min adresse helt, det er vist den billigste løsning. Mange tak for hjælpen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...