Jump to content

Pc i bilen?????

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Nogen herinde der har erfaringer med det???? Overvejer nemlig at bygge en i ML'eren.......:)

Guest Supermule
Besvaret

tak for linket. Ser spændende ud... Fandt nemlig www.bilpc.net og der er nogle lækre ting.... Det tænder mig lidt at man ikke binder sig til et mærke/model alá Pioneer eller noget... Desuden har man jo muligheden for at køre via sin bærbare pc via en dockingstation...

Hej Du, Jepper.. tag et kig her http://www.mp3car.com/. Er selv igang med et project, men det er Mac baseret så det er nok ikke meget du kan bruge det til. Men de her rødder ved hvad de snakker om.
Besvaret

Jeg har i min Hey. Jeg har bygget computer i min danske bil (flytter først over pr. 30/6 eller hvornår vores lejlighed nu bliver solgt. *host host.. Nogen der skal flytte tilbage til danmark? host* Nå tilbage til emnet. Jeg har som sagt bygget det i min. Du kan adde mig på messenger, hvis det er, du vil vide mere, da jeg ikke gider skrive for meget om projektet alle mulige steder (der er lange ører, som har forbindelse til nogen med for lange fingre :scared: ) Ricky_B_P @ hotmail.com

Guest Supermule
Besvaret

Har lige add'et dig Ricky.... Det kunne være fedt, hvis vi kunne mødes og få en snak.... Kunne menli godt tænke mig at se det IRL...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...