Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Statoil, bare ærgeligt hvis man kun har Visa kort. Desværre er Statoil lidt kunstige, de accepterer ikke Visa kort, ihvertfald ikke sidste gang jeg forsøgte. Og det er jo skod hvis man tror man kan gå ind fra gaden og leje en bil...

Besvaret
Desværre er Statoil lidt kunstige, de accepterer ikke Visa kort, ihvertfald ikke sidste gang jeg forsøgte. Og det er jo skod hvis man tror man kan gå ind fra gaden og leje en bil...
Er de kunstige aller konstiga?? :laugh: Jeg har tidligere lejet hos STatoil på både dansk og svensk VISA-kort uden problemer... Ellers er OKQ8 også et udmærket valg...
Besvaret

Kan I huske hvad I gav for at leje ? Jeg skal til Göteborg, hvilket vil sige jeg helst skal ha' fri kilometer med i prisen. Jeg har tidligere lejet hos Sixt, og mener jeg gav ca. 1000 SEK

Guest Supermule
Besvaret

Hvorfor ikke leje en lukket trailer istedet???? og smide den bagpå øsen???

Kan I huske hvad I gav for at leje ? Jeg skal til Göteborg, hvilket vil sige jeg helst skal ha' fri kilometer med i prisen. Jeg har tidligere lejet hos Sixt, og mener jeg gav ca. 1000 SEK
Besvaret
Jeg skal hente en mc som jeg har købt, og skal bruge en varevogn hvori den kan være. Nogle der har en ide om hvor man lejer sådan en billigst ?? (i malmö)
Hvilken mc har du købt? :)
Guest Supermule
Besvaret

Har han da IKKE træk på????

Har han da träk på ??.:)
  • 1 month later...
Besvaret

Ville lige høre om i kender nogle andre steder man kan leje biler end OKQ8 eller Statoil. Jeg har prøvet Statoil, men de har ikke rigtig nogle biler der er store, alt er simpelthen lejet ud. DK er helt tørlagt for lejebiler pga. af roskildefestivalen. Selv Avis og Europecar har INGEN biler overhovedet. Jeg skal hjælpe en ven i dk med at flytte, så vi skal have fat i en bil inden weekenden. Så hvis I kender eller har erfaring med et udlejlingsted i malmø, hører jeg meget gerne om det. På forhånd tak. :th2:

Besvaret

Der findes jo også Europcar og de andre store mærker i SE. Ellers ligger der vestergård inde på Hvidovrevej. Men grunden til at selv Europcatr i DK ikke har nogen er at de har rigtig mange musikker kunder og booking firmaer og det er højsesson for dem nu. Held og lykke med det.

Besvaret
Har jeg bil ??? Sanne ... Triumph Sprint RS ... Og, jeg er frisk på en lørdags-tur (formiddag, eftermiddagen er jo optaget :th2: )
Jeg troede du vidste at når Sanne spørger efter hvilken mc du har købt, er det IK kun modellen hun er ude efter, men farven :laugh:
Besvaret

Jeg havde ringet til Toyota, og de havde os alt udlejet... (søgte og fandt det i en gammel tråd) Men de der www.mabirent.se var super flinke og fandt en bil til mig, men den var desværre for lille. Så nu må jeg betale kassen hos eurocar for en bil 1 dag... :( Men tak for alle input.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...