MC Manden Skrevet May 18, 2006 Rapporter Skrevet May 18, 2006 Så er det tid at lufte vores mc'er .... Afgang lørdag kl 10.00 fra Stora Torg (parkeringspladsen ved indgangen til Lila Torg) Turen køres i et tempo så alle kan være med, om man har lyst til at "race" så kører man bare forrest og viser vejen. Jeg forestiller mig vi kører en tur ad de mindre veje, og måske ender i/omkring Ystad. Der findes nogle super mc veje, og jeg viser gerne vej. Vejrudsigten for lørdag er lidt blandet http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr.htm?city=110046053&country=Sverige Og, hvis det regner lørdag kl 9.30, så aflyses turen. Skriv evt. på min email (og MSN) danskenmalmo@hotmail.com
SanneJ Besvaret May 18, 2006 Rapporter Besvaret May 18, 2006 Super initiativ :th2: Jeg er desvärre ikke hjemme, ellers ville jeg ha väret på. Men jeg får forhåbentlig muligheden en anden gang :) Go tur!
MC Manden Besvaret May 18, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 18, 2006 Er det ikke bare et spørgsmål om at finde en dato ? Jeg har lidt planer om en lille weekendtur omkring Kr. Himmelfart. Nogle der vil med ??
runel Besvaret May 18, 2006 Rapporter Besvaret May 18, 2006 Er det ikke bare et spørgsmål om at finde en dato ? Jeg har lidt planer om en lille weekendtur omkring Kr. Himmelfart. Nogle der vil med ?? Jeg er osse lidt tvivlende omkring vejret nu på lørdag, men kan vi ikke snakke nærmere sammen i løbet af lørdagen her i forummet? Ellers er jeg rimeligt positivt stemt for en tur omkring kr.flyvedag. Forøvrigt vil jeg gøreopmærksom på der er roadracing klubmesterskab i hyllinge ms nu på søndag, oppe på knutstorp. Jeg ville ellers selv ha været med, men jeg gider faktisk ikke i regnvejr.. Skod!
SanneJ Besvaret May 19, 2006 Rapporter Besvaret May 19, 2006 Jeg er osse lidt tvivlende omkring vejret nu på lørdag, men kan vi ikke snakke nærmere sammen i løbet af lørdagen her i forummet? Ellers er jeg rimeligt positivt stemt for en tur omkring kr.flyvedag. Jeg er nok hjemme lördag/söndag, så hvis I välger en lidt kortere tur, kan jeg måske hänge med :th2: Forøvrigt vil jeg gøreopmærksom på der er roadracing klubmesterskab i hyllinge ms nu på søndag, oppe på knutstorp. Jeg ville ellers selv ha været med, men jeg gider faktisk ikke i regnvejr.. Skod! Så er det godt det bliver törvejr om aftenen, hvor jeg skal på Sturup
MC Manden Besvaret May 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 19, 2006 Jeg er osse lidt tvivlende omkring vejret nu på lørdag, men kan vi ikke snakke nærmere sammen i løbet af lørdagen her i forummet? Jeg har ingen pc derhjemme (til rep.) så jeg kan ikke skrive herinde. Hvis det regner kl. 9.45 lørdag morgen, så kører jeg ingen steder. Er vejret derimod ok, så holder jeg på Stora Torg kl. 10.00
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu