leon Skrevet May 31, 2006 Rapporter Skrevet May 31, 2006 Jeg har lige prøvet at booke en tid til registreringsbesiktning til min endelig færdig renoveret gamle offroader, Jeg regnede selvfølgelig med lidt ventetid 1 måned eller deromkring, men der er ikke nogen tider at få så langt som han kunne se!!!! Hvad sker der lige!? Hvem kan nogle tricks evt. Peter?? Mvh Leon
Toft Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Han kunne se? Har du ikke prøvet andre steder end Helsingborg? Det kan godt betale sig at prøve de små byer, med mindre en eller anden kan trylle.. www.bilprovningen.se :)
Miriam Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Jeg har lige prøvet at booke en tid til registreringsbesiktning til min endelig færdig renoveret gamle offroader, Jeg regnede selvfølgelig med lidt ventetid 1 måned eller deromkring, men der er ikke nogen tider at få så langt som han kunne se!!!! Hvad sker der lige!? Hvem kan nogle tricks evt. Peter?? Mvh Leon Jeg har også haft fat i dem i dag, og de havde fel på deres systemer tidligere var det svar jeg fik ...
leon Besvaret May 31, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 31, 2006 Jeg prøvede Helsingborg, Ängelholm, Landskrona, Malmø, lund, Klippan. Jeg fik ikke noget at vide mhs til fejl, men kan da prøve igen i morgen. Leon
Nif Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Jeg prøvede Helsingborg, Ängelholm, Landskrona, Malmø, lund, Klippan. Jeg fik ikke noget at vide mhs til fejl, men kan da prøve igen i morgen. Leon De har en central hvor de alle står. Men ellers sig at de skal ringe hvis der kommer et afbud. Du skal så bare kunne stille op samme dag eller lign. Kender flere der har fået et afbud hvor de så skulle stille op. Kan ikke huske om det var samme dag eller dagen efter.
JesperSL Besvaret June 1, 2006 Rapporter Besvaret June 1, 2006 Prøv evt Hässleholm. Har lige været til registreringsbesikning der (de havde en lille uges ventetid)... Det eneste problem var, at de ikke kunne veje bilen deroppe, så den skulle en tur forbi bilprovningen i Malmö først.
Nif Besvaret June 1, 2006 Rapporter Besvaret June 1, 2006 Og i Leons tilfælde kan dette også bare gøres i Helsingborg. Dette blev jeg også nød til da synshallen jeg var i heller ingen vægt havde.
leon Besvaret June 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 1, 2006 ja jeg prøver lidt flere steder, fik ikke lige fat i dem i dag. Leon
Peter H. Besvaret June 3, 2006 Rapporter Besvaret June 3, 2006 Jeg har lige prøvet at booke en tid til registreringsbesiktning til min endelig færdig renoveret gamle offroader, Jeg regnede selvfølgelig med lidt ventetid 1 måned eller deromkring, men der er ikke nogen tider at få så langt som han kunne se!!!! Hvad sker der lige!? Hvem kan nogle tricks evt. Peter?? Mvh Leon Hvis alt går galt kan jeg nok hjälpe dig..:):) men det er ikke nemt for tiden...
Guest jxhab Besvaret June 3, 2006 Rapporter Besvaret June 3, 2006 Hvis alt går galt kan jeg nok hjälpe dig..:):) men det er ikke nemt for tiden... puha nej det er kæmpe indviklet synes jeg.. Jeg prøver at få vores gamle peugeot 406 på svenske plader, så den ikke bare holder i indkørslen og er ked af det, fordi ingen kører i den. Der er vidst 3 måneders ventetid hos bilprovningen og så skal jeg vidst have den på prøveplader indtil dag. shez, der er godt nok meget at sætte sig ind i =)
leon Besvaret June 3, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 3, 2006 ja det stinker max. var til syn i dk i dag kørte bare derhen og 5 min senere var den synet. Han kørte bare en lille tur og så var den i vinkel. Parpirarbejdet var det der tog længst tid af de 5 min. Leon
leon Besvaret June 3, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 3, 2006 Hvis alt går galt kan jeg nok hjälpe dig..:):) men det er ikke nemt for tiden... Peter tak for det, men jeg prøver lige lidt endnu. Har snart ferie så må jeg jo se om jeg kan få en tid et eller andet sted i skåne. Så bliver det jo en helt lille rejse at få synet sit gamle lort..... Leon
Calle Besvaret June 5, 2006 Rapporter Besvaret June 5, 2006 Hej Leon, Jeg har lige været møllem igennem med min MC. (Desværre dumpede den pga. et manglende klistermærke med typegodkendelsesnummeret (som iøvrigt ikke kan skaffes!). Anyway, efter råd fra min mc-pusher, ringede jeg til den lokale bilprovningen i Lund og blev skrevet op i deres kø. 4 dage efter ringede de og havde en tid til mig. Det er mit indtryk at en sådan lokal kø er normal praksis. Det kan være svært at få fat i det direkte nummer til de forskellige provninger. Her er nummeret til Lund: 46-2115134 Håber det lykkes :) Calle
Nif Besvaret June 5, 2006 Rapporter Besvaret June 5, 2006 Jepper sådan en kø findes også i Helsingborg. Jeg lavede den dummeste. Ventede en evighed og tog fejl af datoen Derefter måtte jeg få en ny tid. Men da sommeren bankede på gad jeg ikke vente. Så ringede til Centralen og fik en tid 14 dage efter. Skulle køre 280km Men det var en hygge tur da vi bare tog en fridag. Så Leon hvis du alligevel har ferie så planlæg det og kør en tur uden for lokalområdet.
leon Besvaret June 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 8, 2006 Tak for alle svarene... Nu er den blevet synet osv. Jeg måtte en tur til kristanstad på et afbud (130 km hver vej med trailer) skulle være der i dag tordag kl 0700 så jeg måtte tidligt op, men alt gik glat, det var næsten nemmere end i DK. Så nu venter jeg bare på pladerne ;-) Leon
Nif Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Tak for alle svarene... Nu er den blevet synet osv. Jeg måtte en tur til kristanstad på et afbud (130 km hver vej med trailer) skulle være der i dag tordag kl 0700 så jeg måtte tidligt op, men alt gik glat, det var næsten nemmere end i DK. Så nu venter jeg bare på pladerne ;-) Leon Perfekt :th2: Tillykke med det.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu