Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej med jer, Jeg er interesseret i at høre om nogen ved hvor lang tid til tager at taget fra Annestad til København (lufthavnen fx) hvis man cykler til stationen og tager toget. Altså om morgenen. Har prøvet at lede på nettet, men kunne ikke finde noget desværre. Håber nogen kan hjælpe :new: Hey...

Guest Trine
Besvaret

hmm det er næsten lettere at cykle fra Annestad til Kastrup end fra Annestad til Svågerstorp... Annestad ligger desværre stadig ret dumt for offentlig transport. Tror der er 5 km til Malmø Syd (Svågerstorp) også 10-12 min i toget derfra over broen til Kastrup...

Besvaret

Tusinde tak for super hurtigt svar, det var virkelig hurtigt :) Okey så når jeg har cyklet til stationen og skal fx være i lufthavnen kl 8, hvor tidligt ville I anbefale at tage togen, jeg har jo læst så meget med alle de forsinkelser desværre. Hey

Besvaret
Okey så når jeg har cyklet til stationen og skal fx være i lufthavnen kl 8' date=' hvor tidligt ville I anbefale at tage togen, jeg har jo læst så meget med alle de forsinkelser desværre.[/quote'] Altså kl. 8 i Lufthavnen er jo lidt vidt et begreb. Hvis du bare skal være i f.eks Terminal 3 kl. 8, så passer toget 7.31 fra Svågertorp fint (ankommer 7.44 til Lufthavnen i følge DSB's køreplan, sjældent irl). Skal du i gennem verdens langsommeste security check for at komme på job, så skal du nok bruge mere tid end fra kl. 7.44 til 8.00 = 7.11 toget fra Svågertorp ;) Og vil du ikke komme for sent på arbejde to gange om ugen, så tag toget fra Svågertorp kl. 6.51, så er der chance for det hele passer til kl. 8.00 i Lufthavnen :rolleyes:
Besvaret

Hehe tak, det er altid dejligt når det bliver skåret ud i pap. Jeg skal bare til lufthavnen og heldigvis ikke igennem security check :th2: Så er det faktisk hurtigere end jeg troede, var lidt bange for at jeg skulle til at stå op om natten for at komme til kbh, men hvad gør man ikke for en dejlig lejlighed :) Så mangler jeg bare at lære cykelvejen, hehe :p

Besvaret
Så mangler jeg bare at lære cykelvejen' date=' hehe :p[/quote'] Ja, den rute ligger lige til højrebenet. Gennem Vintrie, og man kan simpelthen ikke fare vild :thumbup:
Besvaret
Og vil du ikke komme for sent på arbejde to gange om ugen' date=' så tag toget fra Svågertorp kl. 6.51, så er der chance for det hele passer til kl. 8.00 i Lufthavnen :rolleyes:[/quote'] Ha ha ha......humor :laugh: , men sandt desværre....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...