Bendk04 Skrevet June 6, 2006 Rapporter Skrevet June 6, 2006 Hej allesammen! Jeg har brug for infomationer omkring dansk firmabil med gule plader i Sverige. Hvordan er reglerne hvis man tager firmabilen med hjem og holder den i Sverige? Er det kun tilladt at køre den til Sverige i sin arbejdstid? På forhånd tak, Ben
Guest Trine Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 Hvis du kun må køre i den i Danmark i arbejdstiden så er jeg 110% at der gælder de fuldstændig samme regler i Sverige. I PRAKSIS er jeg dog helt sikker på at den svenske polisen er totalt ligeglade med dine gule plader, endog ikke aner der er en forskel fra dem til de hvide...
Bendk04 Besvaret June 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 6, 2006 firmabil tak, det har du nok ret i. Jeg må bare ringe til skatøresund for flere infomationer.
Mohlin Besvaret June 7, 2006 Rapporter Besvaret June 7, 2006 Eller tror at det är en märklig taxi, de har nämnligen gula plattor i Sverige!
Toft Besvaret June 7, 2006 Rapporter Besvaret June 7, 2006 Taget i betragtning af det antal danske gul plade biler man dagligt ser her i Malmö og omegn, kørende som parkerede, så tror jeg bare du skal tage det roligt. Det er vist ikke noget det svenske politi går op i, og det danske kan ikke tjekke dig herovre.
Nif Besvaret June 7, 2006 Rapporter Besvaret June 7, 2006 Det har været oppe før men har aldrig fundet svaret. Må man overhoved som "svensker" køre en dansk bil/firmabil
TheMustangMan Besvaret June 12, 2006 Rapporter Besvaret June 12, 2006 Nu har jeg over i et halvt år kørt rundt i en dansk firmabil, på gule plader. Polisen har set mig masser af gange, og har ikke stoppet mig. Jeg er også blivet stoppet flere gange i tolden, men de har aldrig nævnt noget om det, kun spurgt om jeg havde noget at fortolde... Så du kan tage det helt roligt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu