Guest ThomasO Skrevet June 6, 2006 Rapporter Skrevet June 6, 2006 I dag vi kørte hjem var vi bare så heldige. Jeg ved ikke om nogle herinde så det, men omkring kl 17:00 bremsede trafikken ned ude ved Fields. Tog farten af og holdt heldigvis afstand fremefter på 10-12 meter, og ruller langsomt fremad... og ser lige i bakspejlet en gang. Trafikken bag mig bremser som den skal... en MB taxi 15m bag mig bremser og laver en underlig unaturlig manøvre, og et underligt ryk indad i vognbanen. Inden-om brager en sort mellemklasse stationscar igennem langs autoværnet, og jeg når lige at give hårdt gas og kaste bilen ½ meter til højre og bremse så kæresten råbte op, og så kommer den for fuuuuuld skider med det ene hjulpar i græsset langs autoværnet. Han undgik mig lige og møvede 3-4 biler yderligere frem, før han fik den standset i en sky af støv...... Så var der helt stille.... ingen dyttede.... ingen gjorde noget andet end at sidde og kigge.... og lytte..... det tog højest 5-6 sekunder det hele. Lidt efter begyndte trafikken at rulle langsomt og han trak over i rabatten i højre side, taxaen også.... tror han ramte ham da han gik indenom. Der blev gloet lidt på ham da vi kørte forbi, og han steg ud og rejste hånden forsigtigt som en undskyld...til ret mange biler. Hvad fanden mon han egentligt lavede, legede med SMS eller snorksov? Kender i det, bagefter føles det som om det hele ses i slowmotion, syntes jeg så merceren vende snuden lidt ned da den trak ind i det der ryk. Umiddelbart ingen tilskadekomne.... men tænk hvis man havde fået sådan en bil lige direkte i bagklappen. Håber de er ok allesammen.... Var der andre der så det?
storm Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 Manden havde sikkert alt for travlt med at forbande alle de biler, som ikke var trukket ud til højre. ;-) Men godt at ingen kom noget til! Mvh Storm
Guest Trine Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 Hmm der holdt godt nok et par biler i højre side da jeg kom.... og der var meget kø..Det var sgu nok kl ca 17. Iøvrigt pissefarligt sted fordi biler på afkørslen til Tårnby skaber pludselige køer.
BS Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 Puha kan næsten fornemme det. Man tænker mange tanker bagefter om hvor galt det egentlig kunne gå.
Guest jxhab Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 Hmm der holdt godt nok et par biler i højre side da jeg kom.... og der var meget kø..Det var sgu nok kl ca 17. Iøvrigt pissefarligt sted fordi biler på afkørslen til Tårnby skaber pludselige køer. Ja man bider sig lidt i læben synes jeg når det lige pludselig går stærkt og køen starter..
Flemming Besvaret June 7, 2006 Rapporter Besvaret June 7, 2006 Lignende hændelse Jeg har Katine med som passager hver dag, hjem fra Skovlunde. Præcis samme sted for en måned siden, var der kø så lang at højre vognbane rakte 200 meter ud på motorvejen. Vi kom kørende i højre vognbane, og skiftede i forholdsvis god tid til venstre vognbane. Sænkede hastigheden en smule, hvilket nok var fornuftigt set i bagklogskabens lys. En af de bageste biler i den føromtalte kø, skiftede nemlig vognbane i utålmodighed. Jeg måtte helt op på bremsen og ud i rabbatten med bare et par centimeter til rækværket. Føj for en forskrækkelse. Så pas på denne strækning, både Fields og Dragør/kastrup-afkørslen. Der er ofte kø.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu