Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej! Jeg ville høre om der er nogen der ville gøre mig en stor tjeneste mod et nærmere aftalt beløb? Det drejer sig om et spisebord med 6 stole som jeg skal have hentet ved EM Henricsons Möbler på Västra Hindbyvägen 4 i Malmö. De udlåner trailer gratis. Jeg har bare hverken kørekort, bil eller kørelejlighed. Det skal transporteres til Högaholm, og da jeg skal med, skal det helst lade sig gøre mellem kl. 17 og 18 en dag, eller mellem kl. 10 og 15 en lørdag. Gerne så snart som muligt :) På forhånd tak for hjælpen! Mvh, Anine

Besvaret
Kan inte affären fixa levereringen?
Jo, men det koster 500 kr, og jeg tänkte at det kunne göres billigere. Men hvis ingen melder sig må jeg jo krybe til pengepungen. Mvh, Anine
Besvaret

Tror nästan det... Det är ju inte alla som har bil med dragkrok på, som har lust att ta sig tid en helg eller vardag precis efter jobb, och sen ska väl möblerna upp i lägenheten / in i huset också.

Besvaret

Jo, men den som intet vover, intet vinder (eller hvordan ordsproget nu er). Jeg pröver jo ikke at tvinge nogen til at hjälpe mig, jeg spörger bare, og så kan folk jo sige til hvis de er interesserede. Der er elevator i bygningen op til lejligheden. Mvh, Anine

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...