louisekarup Skrevet June 14, 2006 Rapporter Skrevet June 14, 2006 hejsa jer hundeejere jeg har sp. jer før om noget lignende, men skal man have søgt dispensation hvis hunden er under 8 uger? for det mener den hundeejer vi har snakket med at man ikke skal, dog skal man bare have en alm. vaccine. hilsen louise oxie
Miriam Besvaret June 14, 2006 Rapporter Besvaret June 14, 2006 hejsa jer hundeejere jeg har sp. jer før om noget lignende, men skal man have søgt dispensation hvis hunden er under 8 uger? for det mener den hundeejer vi har snakket med at man ikke skal, dog skal man bare have en alm. vaccine. hilsen louise oxie Prøv at læs i denne tråd http://www.debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3883&highlight=k%F8b+af+hvalp
louisekarup Besvaret June 16, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 16, 2006 jeg er nok dum???? men jeg har lige nogle flere sp. dvs at hunde skal have chip og vacineres, når den har det kan jeg sende ansøgningen afsted til malmø, og derefter afvente svar. hvor lang tid tager det ca? og hvor lang tid skal der gå inden man må tage den til dk?
Kira Besvaret June 18, 2006 Rapporter Besvaret June 18, 2006 Så vidt jeg ved skal den være 7 måneder - der skal gå 4 måneder inden der kan tages blodprøve for antistof
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu