Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej. Jeg har prøvet at søge her i forumet efter dette emne men syntes ikke lige jeg kunne finde noget. I de fleste ældre bostadsrätts foreninger er der fri varme og vand ( varmt/koldt), kabel tv inkl. i afgiften. Er der nogle som ved hvordan det forholder sig i de nye byggerier. F.eks. JM's forskellige projekter. Er afgiften på ca. 5000 kr. excl. vand og varme eller er der afsat a conto beløb til dækning af varme og vand i dette beløb. ? Hvis det ikke er inkl. hvad skal en familie på 2 personer regne med at bruge pr. år på vand og varme ud over afgiften. ? Nogle som bor i nybyggeri der kan svare på det. Ja det var mange spørgsmål, men håber nogle kan bidrage med noget info. Takker. Tim Pedersen

Besvaret

Kender ikke til det byggeri. Men er det ikke en forening i stil med HSB der kommer til at styre bygningen? Så er det vel at rette henvendelse til denne?

Besvaret
Kender ikke til det byggeri. Men er det ikke en forening i stil med HSB der kommer til at styre bygningen? Så er det vel at rette henvendelse til denne?
Det er ikke noget specialt byggeri jeg henviser til. Jo er det HSB der opfører bliver det jo en HSB ejendom. Men hvad hvis det er en anden bygherre. F.eks. kan nævnes alle de boliger der er bygget i Västra Hammen. Hvordan fungerer det i dem med hensyn til vand / varme. ? Tim
Guest carspar
Besvaret

Spörg mägleren. Normalt er det inklusiv varme men excl. el. Der er dog ved flere og flere steder at blive indfört individuel varme måling det medförer så at hyren bliver excl. varme. Så hör lige mägleren om det.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...