Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsan :new: Jeg er tæt på at tage en princip beslutning om at slutte trop med alle jer udenlands-danskere og flytte til Malmö. En af grundene til at flytte er at jeg kan få en rigtig lækker bil (få og få, men i forhold til DK :eek: ). Hvordan ser det ud med parkering i Malmö? Er det kun i Gl. Stan at det er crazy med hensyn til ventetid? Jeg har kigget lidt på priserne på parkering Malmös hjemmeside, men kan ikke blive helt klog på det :flov: Går efter en aflåst garage eller plads i et P-hus... VH Lars

• 2 weeks later...
Besvaret

Du har selvfølgelig ret, en flygtning skal ikke kun være på grund af en bil. Jeg vil gerne prøve noget nyt og i den sammenhæng synes jeg det er genialt at Malmö ligger så tæt på København og min arbejdsplads (lufthavnen). Jeg har selvfølgelig tænkt mig at lære svensk og blive en vel integreret svansker :cool: Det virker som om mange danskere ikke har meget til overs for svenskere, men det er vel typisk dansk - vi har nok i os selv. Jeg er der i mod glad for at vi har sådan nogle flinke naboer og alle de svenskere jeg har mødt virker utroligt flinke og afbalancerede. Så Sverige - here I come :love:

Besvaret
Du har selvfølgelig ret, en flygtning skal ikke kun være på grund af en bil. Jeg vil gerne prøve noget nyt og i den sammenhæng synes jeg det er genialt at Malmö ligger så tæt på København og min arbejdsplads (lufthavnen). Jeg har selvfølgelig tænkt mig at lære svensk og blive en vel integreret svansker :cool: Det virker som om mange danskere ikke har meget til overs for svenskere, men det er vel typisk dansk - vi har nok i os selv. Jeg er der i mod glad for at vi har sådan nogle flinke naboer og alle de svenskere jeg har mødt virker utroligt flinke og afbalancerede. Så Sverige - here I come :love:
Velkommen her over. Jeg synes sige det er helt op til dig selv, hvis du flytter fordi du gerne vil udleve nogle bildrømme, så er det lige så godt som hvis du flytter fordi du gerne vil have svenske venner, det gælder jo om at leve livet. Men en ting er sikkert (også lidt det jeg tror BS er inde på) og det er man skal overveje en masse ting, som om vennerne stadig vil køre over broen og besøge en, om man har råd i længden til benzin og bro osv. Men det er sådan mere generelt...
Besvaret

Jamen velkommen til Lars. Kan ikke komme med så mange råd, mht parkering inden midt i Malmö. Da jeg bor uden for, og her er der plads til at de bygger parkeringspladser. Men ved nu at de forskellige parkeringshuse har forhyret pladser. Men Lars det hjælper jo på det, når en af vennerne allerede bor herovre:th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...