fasss Skrevet June 20, 2006 Rapporter Skrevet June 20, 2006 hej jeg var ved at overveje at flytte til sverige... da jeg mistede mit danske kørekort i dk. og har nu fået det taget i 3år:( på grund af en meget dum ide en kammi og jeg fik..! spørgsmål 1 er : kan jeg tage et kørekort i sverige nå jeg flytter der til..? spørgsmål 2 er : hvis jeg nu tager et kørekort i sverige.. samtidig med jeg også bor der og har bil der. men stadig har en dom i dk. hva vil politiet så kunne gøre hvis jeg nu køre i dk. med mit svenske kørekort og i min svenske bil..? og vil de kunne gøre noget ved det..? Mvh. Andreas
Guest Trine Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 hej jeg var ved at overveje at flytte til sverige... da jeg mistede mit danske kørekort i dk. og har nu fået det taget i 3år:( på grund af en meget dum ide en kammi og jeg fik..! mit spørgsmål er : kan jeg tage et kørekort i sverige nå jeg flytter der til..? Mvh. Andreas Ja, det kan du vist godt, men du har stadig kørselsforbud i DK så længe du har en dom.
MC Manden Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 mit spørgsmål er : kan jeg tage et kørekort i sverige nå jeg flytter der til..? Som Moerke siger: du kan sagtens tage kortet i sverige, og du kan bruge det alle andre steder end i DK. Dit koereforbud er stadig gaeldende i DK, og hvis du flytter tilbage mens du stadig har koereforbud, saa mister du dit kort.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu