Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej jeg har en bolig Malmø til salg. Den er 47.5 kvm og er 1:5 værelses. Den har en stor stue, et bad med et stort badekar og en køkken. Inde i køkkenet er der en lille side sted som liver betragtet som den halve rum. Den har mnd afgift dvs. udgift er 2590 skr. Alle interesserede er velkommen til at skrive til mig her eller på min e-Mail pinarim@ofir.dk. Vh Fatih...

Besvaret

En rigtig god ide vil være at smide nogen billeder herop eller linke til et sted hvor man kan se billeder. 1½ værelse er jo et vidt begreb. En anden lille bitte detalje er at en pris nok ikke er helt uvæsentlig:th2: . Den sidste men næsten ubetydelige detalje:rolleyes: er HVOR i Malmö den ligger. Kom med et gadenavn. Held og lykke med salget.

Besvaret

bolig Boligen ligger på köpmansgatan 2c Den ligger lige ud til ystadsvejen. Tæt på Silvan hvis det siger jer noget. Jeg vil gerne ligge nogle billeder af lejligheden men hvordan gør jeg??? Jeg skal lige prøve at spørge en ejendomsmægler om prisen. Men jeg vil tro den ligger på omkring 450.000 skr. Vh Fatih......

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...