Jump to content

Recommended Posts

Guest jxhab
Skrevet

Er der nogen herinde som har gode erfaringer med et alfaværksted? Det behøver nødvendigvis ikke være autoriseret, men de skal kunne deres kram..

Besvaret
Er der nogen herinde som har gode erfaringer med et alfaværksted? Det behøver nødvendigvis ikke være autoriseret, men de skal kunne deres kram..
Prøve Håkan Söderström i Svedala, var god til min spec. Fiat, er i dag autoriseret Alfa værksted.
Besvaret
Prøve Håkan Söderström i Svedala' date=' var god til min spec. Fiat, er i dag autoriseret Alfa værksted.[/quote'] Takker. Du har ikke mere information vel? Telefonnummer, e-mail eller www?
Besvaret
Industrigatan 3 Svedala 040-402017
Uha - jeg brugte dem sa jeg havde en 166'er - det var om muligt værre end Din Bil, Förenade Bil og Mercedes til sammen... Det er dog 3 år siden nu, så det kan være det er blevet bedre... Hvis du kommer forbi Nærum i ny og næ, så kan Hersild & Heggov klart anbefales - lidt dyrere end i Sverige, men de KAN deres kram!!
Besvaret
Uha - jeg brugte dem sa jeg havde en 166'er - det var om muligt værre end Din Bil, Förenade Bil og Mercedes til sammen... Det er dog 3 år siden nu, så det kan være det er blevet bedre... Hvis du kommer forbi Nærum i ny og næ, så kan Hersild & Heggov klart anbefales - lidt dyrere end i Sverige, men de KAN deres kram!!
Værksted i Svedala. er det enes værksted, jeg vil anbefale. Jeg har fået lavet det de skulle og ikke nået med at komme tilbage igen efter et par timer, fordi de har gemt et par skrue eller møtrik her og der. Motorcity: er der turbo på bilen, den har vi gemt at sidde på efter service. Slange til turboen (min anden bil) Din Bil i Malmø: service er kun at byt af olie, har nu bilen på et nyt værksted med defekt bremse, defekt udstødning og defekt ACC. Efter et stort service ting som der skulle opdage på et service. Förenade Bil kan ikke spænd en skrue på batteri efter service (et halv år ude en omdrejningstæller og speedometer) (Min MC) Fandt selv fejlen efter flere besøge hos Förenade Bil. Men prøve det selv.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...