Luggy Skrevet July 10, 2006 Rapporter Skrevet July 10, 2006 Hvad, er der ingen Harley-kører herinde? Er der nogen, der skal med til Bornholm i weekenden den 14. - 16 juli??? Det kunne være mega hyggeligt at møde andre svenskre/danskere med et bankende Harley-hjerte. Hejsan
NGO Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Harley nej tak. De larmer for meget og kører for langsomt. Der er allerede et par pensionist gubber med for meget friværdi herude, der syntes det er helt vildt fedt at tøffe rundt på dem i weekenden og få alle ruderne i kvarteret (Limhamn) til at klirre når de tøffer forbi. Det er nok ikke sjovt at køre på motorvejene hvor man risikerer at få baghjul af en tunet 45 knallert. Hvis man vil have en stor kværn så køb for faen da en lydpotte til den. Det er sku ikke den der larmer mest der, får mest respekt i den rigtige verden. (Indrømmet, harleyer kan se meget fede ud, når der ikke er lyd på)
Luggy Besvaret July 10, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 10, 2006 Ha ha ha ha .. okay got it! Hmm beklager, men så hører jeg til dem, der godt kan lide larm, og jeg siger bare :th2: til de pensionister, du refererer til det. Men okay, hvis man er til top tuned symaskiner, kan jeg da godt se, det må være irriterende med larm. Man må da godt høre og mærke, der er en motor bag (eller foran). Hvad er den med pænhed?? (blink blink)
Futz Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Har småovervejet at købe sådan en eller en Ducati Monster men det bliver først til næste år. Hvordan er sportsteren - kan den bruges eller skal man have en 1340 ?
MC Manden Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Har småovervejet at købe sådan en eller en Ducati Monster men det bliver først til næste år. Hvordan er sportsteren - kan den bruges eller skal man have en 1340 ? Havde en Monster S4 sidste sæson... Don't do it ! Min var ovenikøbet med den store motor fra 998 (vandkølet) Harley Sportster ?? Er du ved at købe mc til kæresten ??? Luggi.. Jeg har bygget 4 choppere, men er af forskellige årsager ikke lige i stand til at ha' en harley. (Pendler og har ingen plads til den). Naturligvis har man abonement på MCN
Futz Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Havde en Monster S4 sidste sæson... Don't do it ! Min var ovenikøbet med den store motor fra 998 (vandkølet) Harley Sportster ?? Er du ved at købe mc til kæresten ??? Hø hø Nej det må bare ikke være noget særlig dyrt noget - men aligevel gerne noget med lidt stil, har også tænkt lidt på en husquarna eller anden offroader, - bor ude på landet. Hvad er der egentlig i vejen med Monster s4 ?
MC Manden Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Hvad er der egentlig i vejen med Monster s4 ? Der er som sådan ikke noget galt med en Monster S4 (men, det skal også min. være en S4, da alle andre monster er alllt for sløve) En Monster er fed hvis du bare vil ned til cafe'en, og har penge nok til de vanvittige servicepriser. En monster er ikke fed hvis u vil besøge familien i DK, køre race med drengene eller noget andet sjov. Den er cool stil, og intet andet (end for dyr) Du spænder vidt må man sige... Fra monster og tøse-harley til pladderchoppere !!!
Futz Besvaret July 11, 2006 Rapporter Besvaret July 11, 2006 [quote=Du spænder vidt må man sige... Fra monster og tøse-harley til pladderchoppere !!!
Nif Besvaret July 11, 2006 Rapporter Besvaret July 11, 2006 Man må da godt høre og mærke, der er en motor bag Man behøver jo ikke at knække udstødningen af for at få opmærksomhed
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu