tim_pedersen_ Skrevet July 12, 2006 Rapporter Skrevet July 12, 2006 Hej. Jeg har fået nyt arbejde og vil høre om der er nogle der pendler denne rute. Limhamn ( Malmø ) - Høje Taastrup. ( Taastrupgårdsvej ). Mødetider. Mandag - Torsdag 08.00 - 16.00 Fredag 08.00 - 15.30 Mvh Tim Pedersen
BS Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Fra 28/8 kan du godt køre med hvis du ikke har noget imod at komme "lidt" før din normale mødetid :D Jeg er i Hedehusene omkring kl 0515, 3 dage om ugen. Ingen problemer lige at smide dig inden om :D
tim_pedersen_ Besvaret July 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 12, 2006 Bs Hej BS. Det vil jeg meget gerne. Så må vi bare lige finde ud af det med prisen. Hvilke dage er det du kører til Hedehusene. ? Og hvorfra i Malmø kører du. ? Tim
BS Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Så du har ikke noget imod at møde lidt i 5 om morgenen? Det var nu mest ment som en joke da jeg absolut ikke regnede med det var noget. Derudover har jeg først fri kl 18 de dage jeg arbejder. Det skifter fra uge til uge hvilke dage jeg arbejder fra man-lørdag.
tim_pedersen_ Besvaret July 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 12, 2006 He he.. Ja BS det ved jeg godt. Det var også derfor jeg svarede som jeg gjorde. Tror kl. 5 er lige tidligt nok. Så jeg må takke ned tak. :D hehe Tim
BS Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Ok. Der manglede bare lige en smiley for jeg troede sq du mente alvor
tim_pedersen_ Besvaret July 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 14, 2006 Hvis du kan vente til årsskiftet Hej. Martin. Jeg er begyndt at køre i egen bil. Man kunne evt. skiftes til at køre månedsvis eller andet. Så vend tilbage ved årsskiftet så kan vi se på det. Tim
Martin R Besvaret July 15, 2006 Rapporter Besvaret July 15, 2006 Hej. Martin. Jeg er begyndt at køre i egen bil. Man kunne evt. skiftes til at køre månedsvis eller andet. Så vend tilbage ved årsskiftet så kan vi se på det. Tim Det skal jeg gøre..... :th2:
sme1972 Besvaret July 31, 2006 Rapporter Besvaret July 31, 2006 I want to commute with you hello, My name is Scott and am an American living permanently in Malmo. I have a job in Høje Taastrup also and am so tired of the trains. It takes me sometimes 2 till 2.5 hours (one way). It is awful and so unreliable, especially now that that have cancelled the trains to Høje Taastrup during the summer. But you already know this. My Swedish is good, but my Danish is awful. I have a car, live next to Folkets Park and work the same hours that you do (more or less). I work here: Helgeshøj Allé 38 DK-2630 Taastrup (1.5-2 km from Høje Taastrup train station) I am on vacation August 5-20th and am suppose to buy a new train card on the august 21st. I would love to start going with someone on that date instead. Call me and/or email if you are interested: At work +45 43588351 mobil +46 (0)708978026 home +46 (0)40 124616 email: sme1972@yahoo.com Regards, Scott
Martin R Besvaret August 2, 2006 Rapporter Besvaret August 2, 2006 Hi Scott, As I told Tim I will move to Sweden around december this year. After this date it will be possible to sort something out. So we can try to take the subject up when we are getting closer to december. Best regards Martin
tim_pedersen_ Besvaret August 3, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 3, 2006 Hi Martin. I have already speaked with scott. We desided to try start go together from 21 August this month. But come back in december. If we are more persons it will only get cheaper. Tim
Martin R Besvaret August 5, 2006 Rapporter Besvaret August 5, 2006 Hi Martin. I have already speaked with scott. We desided to try start go together from 21 August this month. But come back in december. If we are more persons it will only get cheaper. Tim Hej Tim, Det vil jeg gøre.... det er jo altid rart at spare lidt
lbskjelborg Besvaret October 2, 2006 Rapporter Besvaret October 2, 2006 Hej. Jeg har fået nyt arbejde og vil høre om der er nogle der pendler denne rute. Limhamn ( Malmø ) - Høje Taastrup. ( Taastrupgårdsvej ). Mødetider. Mandag - Torsdag 08.00 - 16.00 Fredag 08.00 - 15.30 Mvh Tim Pedersen Hej Tim Jeg kører svägertorp - roskilde hver morgen, møderkl 7 - 15 , men skal måske til at møde kl 8 - 16. Og taastrup ligger lige på vejen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu