madsklok Skrevet July 16, 2006 Rapporter Skrevet July 16, 2006 hej alle stiller lige et spørgsmål som måske er stillet før. Min kæreste og jeg skal flytte til sverige og i den anledning skal vi jo have ny bil. Har længe drømt om en rs4 men er lidt i tvivl om forsikring, man kan jo ikke beregne det nogen steder uden reg. nr. Ved forsikringer i sverige er en del billigere men er det realistisk at jeg som er 24 kan forsikre sådan en bil til en nogenlunde overkommelig pris ???
Peter H. Besvaret July 16, 2006 Rapporter Besvaret July 16, 2006 hej alle stiller lige et spørgsmål som måske er stillet før. Min kæreste og jeg skal flytte til sverige og i den anledning skal vi jo have ny bil. Har længe drømt om en rs4 men er lidt i tvivl om forsikring, man kan jo ikke beregne det nogen steder uden reg. nr. Ved forsikringer i sverige er en del billigere men er det realistisk at jeg som er 24 kan forsikre sådan en bil til en nogenlunde overkommelig pris ??? Den er blevet meget dyr på de sidste par år,men det störste problem er nok at de fleste har väret skadet og KM ikke passer på dem :(:(
madsklok Besvaret July 16, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 16, 2006 Mange tak for den hurtige respons Peter. Ved ikke om det er for detaljeret men vil du:scared: tro det er over eller under 20000 svenske kr om året
Nif Besvaret July 16, 2006 Rapporter Besvaret July 16, 2006 En af mine bekendte med samme aller som dig betalte 28.000 for en S4 årg.1999
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu