Guest jxhab Skrevet July 18, 2006 Rapporter Skrevet July 18, 2006 Er der nogen herinde som kan abefale et eller flere mærker når det kommer til Sportsudstødning ? Specifikt er det til en BMW Z4 3.0i ..
Miriam Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 Er der nogen herinde som kan abefale et eller flere mærker når det kommer til Sportsudstødning ? Specifikt er det til en BMW Z4 3.0i .. Var det bare fordi at du skulle lave dit indlæg nr 1000 :-)
Guest jxhab Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 Var det bare fordi at du skulle lave dit indlæg nr 1000 :-) hehe busted! .. Nej det var faktisk ikke kun det.. Jeg var også på jagt efter nogle mærker til Bimmeren =)
Miriam Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 hehe busted! .. Nej det var faktisk ikke kun det.. Jeg var også på jagt efter nogle mærker til Bimmeren =) prøv se at på www.racetech.dk under sjovt nok sportsudstødning :)
Guest jxhab Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 prøv se at på www.racetech.dk under sjovt nok sportsudstødning :) Hmm men der står jo ikke så meget omkring priser til en Z4 :-) Kan selvfølelig være jeg overser noget =)
csa Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 jens! nu skal du bare købe den Milltek jeg har tilbudt dig ;-)
Miriam Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 Hmm men der står jo ikke så meget omkring priser til en Z4 :-) Kan selvfølelig være jeg overser noget =) Nej men det må jeg jo lige få Michael til at finde til dig så.
Guest jxhab Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 jens! nu skal du bare købe den Milltek jeg har tilbudt dig ;-) Jamen , jeg skal da lige se lidt på markedet =) Den miltek lyder rigtig godt, men det skader jo ikke lige at undersøge markedet hehe
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu