Jump to content

Værksted i Nærheden af Limhman

Recommended Posts

Guest jxhab
Skrevet

Min gamle Peugeot 406'er skal snart have svenske plader på og derfor til bilprovningen. Jeg var lige ude og rulle lidt frem og tilbage på en lukket vej og så knækkede håndbremsekablet sgu! Er der nogen der kan anbefale et værksted som kan fikse sådan noget :-)

Besvaret

AutoTech i Limhamn kan jeg anbefale. Vi har fået lavet flere services og andre ting der de sidste to år og kan helt sikkert anbefale dem. Adressen er Vaktgatan 2 - 216 13 Limhamn. Der er en dansker ansat, så sprogproblemer undgår du. Telefon er: 040 15 19 22.

Besvaret
Min gamle Peugeot 406'er skal snart have svenske plader på og derfor til bilprovningen. Jeg var lige ude og rulle lidt frem og tilbage på en lukket vej og så knækkede håndbremsekablet sgu! Er der nogen der kan anbefale et værksted som kan fikse sådan noget :-)
Det her er ikke i limnhamn, men lidt oppe i byen. det er en dansker, børge der har værkstedet. En kanon fin fyr der har boet i malmø siden 60'erne. Han kommer fra holstebro oprindeligt. God mekaniker der kan det hele og lidt til. Han svarer på mail ret hurtigt hvilket jeg betragter som et stort plus. Adressuppgifter Nilsson & Dam:s Bilverkstad HB Botildenborgsv. 1-3, 213 62 MALMÖ Tfn/fax 040-21 28 80 E-post nilssonochdam@glocalnet.net

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...