MC Manden Skrevet July 25, 2006 Rapporter Skrevet July 25, 2006 Altså.. den lyd den bil har !!! Gad vide hvad den er pumpet med ? http://fjolletobak.com/detail.php?type=2&cf=&content=16940
runel Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Altså.. den lyd den bil har !!! Gad vide hvad den er pumpet med ? http://fjolletobak.com/detail.php?type=2&cf=&content=16940 Umidelbart ville jeg gætte på de havde lagt en M3 GTR kværn i E36'eren. Jeg syntes dog stadig det lyder til den tager for mange omdrejninger til det helt kan være sandt.
Kim Frederiksen Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Det er en tysk hillclimbing bmw med en speciel bygget V8 motor med 500 heste uden trykladning!! jeg kan ikke huske hvad motorproducenten hedder desværre.. men den virker og lyder som den skal sådan en!! :D
lorup Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Uanset hvad lyder det jo helt klart som en DSG gearkasse..:) /Slorup
runel Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Uanset hvad lyder det jo helt klart som en DSG gearkasse..:) /Slorup DSG, fui! Må vi få nogen BMW navne såsom SMG på banen her! :-)
MC Manden Besvaret July 25, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 25, 2006 Uanset hvad lyder det jo helt klart som en DSG gearkasse..:) /Slorup er du nu heeeelt sikker ?? Det lyder mere som en sekventiel close ratio
Kim Frederiksen Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 tror ikke at en DSG... eller SMG kasse ville holde i 2 sekunder i den vogn! DSG-kasserne kan jo ikke engang holde til 350 turbohypper i en golf! FNIS! :D
Peter H. Besvaret July 26, 2006 Rapporter Besvaret July 26, 2006 tror ikke at en DSG... eller SMG kasse ville holde i 2 sekunder i den vogn! DSG-kasserne kan jo ikke engang holde til 350 turbohypper i en golf! FNIS! :D Nu köre der jo nogle M3 med 5-600 hk og smg kasser på.. men nej som man kan höre er det med ligeskårte gearhjul så det er ren race :):)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu