Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Jeg mangler en hagenøgle til justering af kæden på min Ducati 748. Den må højest være en 7-8mm bred og skal være til en omløber på ca. 110mm. Jeg har fundet en ved MECA, men den var desværre for bred (der er ikke så meget plads). Kender i til en butik der har en sådan, eller bare navnet på en velassorteret værktøjsbutik som måske har en? På forhånd tak. Calle

Besvaret
Hejsa Jeg mangler en hagenøgle til justering af kæden på min Ducati 748. Den må højest være en 7-8mm bred og skal være til en omløber på ca. 110mm. Jeg har fundet en ved MECA, men den var desværre for bred (der er ikke så meget plads). Kender i til en butik der har en sådan, eller bare navnet på en velassorteret værktøjsbutik som måske har en? På forhånd tak. Calle
Kører du med i aften ?? Så kan vi se om min passer. (Triumph med enkelsving)
Besvaret
Kører du med i aften ?? Så kan vi se om min passer. (Triumph med enkelsving)
Tak for budet, men det må desværre vente til næste gang, da konen har inviteret mig ud og spise i aften. Jeg ville ellers rigtig gerne, nu hvor jeg endelig fået plade på min duke :D Fulgte din med til hojen?
Besvaret
Din Duke ?? Hvad bruger du så din 748 til ? Bane ? Naturligvis fulgte værktøjet med hojen. Det gør det også til ducce. Ihvertfald til den Monster S4 jeg har haft
Duke=Ducati (i min lille verden :) ) Havde helt glemt KTM laver en Duke. Værktøjet følger ikke med min. Der står i manualen at hvis kæden er slap, skal man køre den på værksted. No way... Ingen bane endnu, men en skønne dag :th2: Har du været afsted?
Besvaret
Jeg kører jo onkel-morfarcykel (Triumph Sprint ST '06).... Den kan slet ikke køre hurtigt nok til bane ... bare sprøg de andre
Du körer da fra os alle på offentlig vej, så mon ikke også du ville göre det på bane ;)
Besvaret
Jeg kører jo onkel-morfarcykel (Triumph Sprint ST '06).... Den kan slet ikke køre hurtigt nok til bane ... bare sprøg de andre
Ok, den ser nu ellers rap nok ud.. Men den har selvfølgelig et par kilo ekstra at flytte rundt på (her tænker jeg på cyklen, hvis den på nogen måde kan misforståes ;) ). Hvis der bliver en tur på næste onsdag, regner jeg helt sikkert med at sadle op.
Besvaret
Behöver du en hagenögle til at stramme käde :confused: Nå hvad ved jeg, jeg har jo bare en riskoger... Men jeg mener der også er en hagenögle i mit värktöjskit, hvis MC mandens ikke fungerer...
Jep, det er lavet lidt specielt pga. den har en monosvinger. Noget med en excentrisk aksel man drejer på for at flytte bagakslen. Det har den fordel at man ikke behøver tænke på om hjulet er parallelt med cyklen. Jeg vil skyde på din hagenøgle skal bruges til at justere støddæmperne med, hvilket nok gør den lidt for lille. Ellers tak for budet :)
Besvaret
Jeg vil skyde på din hagenøgle skal bruges til at justere støddæmperne med' date=' hvilket nok gør den lidt for lille. Ellers tak for budet :)[/quote'] Du siger bare til. Jeg vil gætte på min passer. Det er jo samme princip og cirka samme størrelse. Ellers kan du kigge forbi Mitonga. De har sikkert sådan en. www.mitonga.se
Besvaret
Du siger bare til. Jeg vil gætte på min passer. Det er jo samme princip og cirka samme størrelse. Ellers kan du kigge forbi Mitonga. De har sikkert sådan en. www.mitonga.se
Ok, tak for tilbudet, jeg vil gerne komme forbi og låne hvis jeg ikke snart finder en (lidt træls fornemmelse at køre rundt med en for slap kæde :scared: ). Tak for tippet med Mitonga. Jeg har handlet hos dem nogle gange. 2 virkelig flinke fyre som yder en super service. Fik i kørt noget race i aften?
Besvaret
Fik i kørt noget race i aften?
Vi kører aldrig race. Alle skal jo være med, det er ihvertfald det der er meningen med turen. Har man lyst til at køre i et raskere tempo, så lægger man sig bare forrest :thumbup:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...