Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

...har det nogen interesse for nogen? Idet min kone og jeg flytter til Malmø (Lindeborg) til november, vil mine kone gerne tilbyde sig som babysitter hvis der er nogen der har det behov. Prisen mm. snakker vi om til den tid, men vi vil først lige høre om der er nogen der er umiddelbart interesserede, naturligvis uden at binde sig til noget

Besvaret

børnepassning

det skal nævnes at det ikke er en fuldtidsstilling min hustru er ude efter' date=' men nærmere 2-3 dage om ugen.[/quote'] Hei! Vi flytter over til malmø i oktober, men er først interessert i barnepasning fra april/mai. Vi har 2 barn på 4 år og 1 år pr april mnd. Det kommer jo an på om vi får våre barn inn i barnehage/vuggestue til den tid, men vi behøver noen som kan hjelpe oss til å hente når det brenner på... Vi flytter til Kvarnby / Husie. Mvh Vero
Besvaret
Hei! Vi flytter over til malmø i oktober, men er først interessert i barnepasning fra april/mai. Vi har 2 barn på 4 år og 1 år pr april mnd. Det kommer jo an på om vi får våre barn inn i barnehage/vuggestue til den tid, men vi behøver noen som kan hjelpe oss til å hente når det brenner på... Vi flytter til Kvarnby / Husie. Mvh Vero
Hej Vero Selfølgelig interessant, men der er jo lang tid til, så bare send os en mail til den tid. Det kan jo være at situationen har ændret sig, men det kan jo også være at det passer min kone helt perfekt :thumbup:
Besvaret

Hej CAC, Det er det samme her. Vi kommer nok til at "mangle" et par måneder med barsel, inden vi kan få den lille i dagis. Og derefter skal vi nok bruge en til at hente og passe den lille en aften. Da vi begge har skiftende arbejdstider. Så interessen er her da fra vores side:laugh:

Besvaret

Hej CAC I må for min skyld meget gerne flytte over tidligere . . . Vi har en datter på nu 3 måneder og fra udgangen af august har vi behov for pasning i 2-3 dage ugentligt i godt 20 timer vil jeg mene. Men giv endelig besked når i er landet, så kan vi tale nærmere, hvis vi stadig ikke har fundet den ideelle løsning for Isabel. Zeni

Besvaret
Hej CAC I må for min skyld meget gerne flytte over tidligere . . . Vi har en datter på nu 3 måneder og fra udgangen af august har vi behov for pasning i 2-3 dage ugentligt i godt 20 timer vil jeg mene. Men giv endelig besked når i er landet, så kan vi tale nærmere, hvis vi stadig ikke har fundet den ideelle løsning for Isabel. Zeni
Hej ZeNi Vi ville såmænd også gerne flytte lidt før, men det var desværre ikke muligt:( . I hører fra os når vi lander i det Skånske :thumbup:
  • 7 months later...
  • 4 weeks later...
Besvaret

Vi har også interesse for pasning af barn i Nov / Dec. Da vi kommer til at mangle et par måneder for at vores datter Cecila kan passes i Dagis. Vi vil gerne om det kan blive fultid. Hvis det har jeres interesse så send os en "PM". Med venlig hilsen Cecilia, Janni og Jakob

Besvaret

Hej Af forskellige årsager er det ikke noget vi kan tage stilling til pt. men hvis det stadig har interesse om en god måneds tid så må i gerne skrive til mig til den tid.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...