Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Top klasse underholdning. Dog er den sjoveste jeg nogensinde, ever har læst et svar på et nigeria brev hvor en "chef" fra "Dancake" spiller med. Kan desværre ikke huske hvor jeg læste den.

Besvaret

Det er bare iorden:tongue2: Jeg har selv fået bestilling fra Malaysia og Dubai på mine modelbiler, hvor de ville betale med kredikort. De faldt fra, da vi krævede bankoverførelse, før vi ville sende varerne. De er overalt og man skal bare passe på:eek:

Besvaret
Herligt! :sick: Hvor er du på vej hen?
Er på vej hjem fra Thule, for good! Airbussen skulle dog komme her om en times tid med afgang om 3. Så hvis alt går vel lander jeg i Cph kl 0915 imorgen tidlig.
Besvaret
Er på vej hjem fra Thule, for good! Airbussen skulle dog komme her om en times tid med afgang om 3. Så hvis alt går vel lander jeg i Cph kl 0915 imorgen tidlig.
Og så flytter du til Sverige? :laugh:
Besvaret
Tilbage til Sverige ja :D Har en lejlighed der savner en beboer :D
Ahhh, ok... Har jo ikke været med herinde så længe, så derfor var jeg også en anelse forvirret over, at en 'grønlænder' blandede sig i SE/DK-debatten... Men der er jo en forklaring på alt! Go' tur 'hjem' til Dannevang. Fald nu ikke ned eller noget i den stil! Jeg vil hoppe i æsken og knurre lidt... ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...