TDC Skrevet August 9, 2006 Rapporter Skrevet August 9, 2006 Der har været et par indlæg om E-Bay og alle de slyngler der har 100 vis af skumle planer for at stjæle vores penge. Kom lige i tanke om den her lille historie om hvordan man håndtere dem. The Powerbook
BS Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 Top klasse underholdning. Dog er den sjoveste jeg nogensinde, ever har læst et svar på et nigeria brev hvor en "chef" fra "Dancake" spiller med. Kan desværre ikke huske hvor jeg læste den.
NUT´Ztoys Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 Det er bare iorden:tongue2: Jeg har selv fået bestilling fra Malaysia og Dubai på mine modelbiler, hvor de ville betale med kredikort. De faldt fra, da vi krævede bankoverførelse, før vi ville sende varerne. De er overalt og man skal bare passe på
MissCath Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 Top klasse underholdning. Dog er den sjoveste jeg nogensinde, ever har læst et svar på et nigeria brev hvor en "chef" fra "Dancake" spiller med. Kan desværre ikke huske hvor jeg læste den. Er det mon denne her du mener? ;) http://sickhumor.dk/Epost/Jose/index.html Jeg har også trillet rundt af grin et par gange over den...
BS Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 Er det mon denne her du mener? ;) http://sickhumor.dk/Epost/Jose/index.html Jeg har også trillet rundt af grin et par gange over den... Åh ja...der var den. Ganske god at spilde tid på når man nu alligevel sidder 12 timer efter ens flyver lavede en lav fly by pga tåge:mad:
MissCath Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 Åh ja...der var den. Ganske god at spilde tid på når man nu alligevel sidder 12 timer efter ens flyver lavede en lav fly by pga tåge:mad: Herligt! Hvor er du på vej hen?
BS Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 Herligt! Hvor er du på vej hen? Er på vej hjem fra Thule, for good! Airbussen skulle dog komme her om en times tid med afgang om 3. Så hvis alt går vel lander jeg i Cph kl 0915 imorgen tidlig.
MissCath Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 Er på vej hjem fra Thule, for good! Airbussen skulle dog komme her om en times tid med afgang om 3. Så hvis alt går vel lander jeg i Cph kl 0915 imorgen tidlig. Og så flytter du til Sverige?
BS Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 En smule OT:rolleyes: Og så flytter du til Sverige? Tilbage til Sverige ja :D Har en lejlighed der savner en beboer :D
MissCath Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 Tilbage til Sverige ja :D Har en lejlighed der savner en beboer :D Ahhh, ok... Har jo ikke været med herinde så længe, så derfor var jeg også en anelse forvirret over, at en 'grønlænder' blandede sig i SE/DK-debatten... Men der er jo en forklaring på alt! Go' tur 'hjem' til Dannevang. Fald nu ikke ned eller noget i den stil! Jeg vil hoppe i æsken og knurre lidt... ;)
BS Besvaret August 10, 2006 Rapporter Besvaret August 10, 2006 WEE 40 miles så jeg er sq den der er smuttet!:D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu