Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Flytter mener jeg ikke rent fysisk, jeg ved godt hvor broen er:th2: . Men alle de ting der skal bringes i orden. Og lad nu være med at svine mig til, :new: og der ligger sikkert tusinde af indlæg med manualer på hvad man skal men hvor er der en? Jeg flytter til en bostadsrätt i Rosengård d 15/9-06 så det er lige ved Håber der er nogle venlige mennesker der ved hvor der ligger en sti eller kan på anden måde hjælpe MVH Steffan Bill

Besvaret

Velkommen til :th2: Uden noget ønske om at svine dig til, vil jeg dog alligevel komme med det råd at du starter ud med at bruge søgefunktionen (i håb om at ingen andre vil svine dig til). Som du nok allerede ved, så er der masser af tråde om diverse emner om de praktiske ting ved at flytte(går ud fra at du har fundet ud af dette, siden du har fundet ud af riskoen for at få et fur over nakken). Når du har brugt søgefunktionen og fundet det du kan bruge - så kan du trygt vende tilbage med ubesvarede spørgsmål. Jeg beklager at jeg ikke giver dig en flyttemanual som svar, men stort set alt er behandlet og de mange herinde vil faktisk se dit indlæg som ren og skær dovenskab....

Besvaret

ja jeg har jo surfet lidt rundt her inde. jeg har faktisk også forsøgt mig med søgeren uden det store held. måske fordi jeg ikke rammer de rigtige ord. det kan godt være det lyder som dovenskab og det var da også nemmere hvis man bare skulle flytningen et sted :) men jeg må søge videre. tak for hjælpen

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...