Mortenkøp Skrevet August 20, 2006 Rapporter Skrevet August 20, 2006 Nogen som har kendskab til det område i Malmø ? Vi har kigget på lejlighed i området - lækker lejlighed , men er det et attraktivt område. Sælger snakker meget om byfornyelse i området - er der hold i det ??? Området mellem Ystadvægen - Nobelvægen Morten
bozzen Besvaret August 21, 2006 Rapporter Besvaret August 21, 2006 Det er et lækkert område, har selv kiget på lejlighet vid Dalaplan, endede så lidt længere væk. Tæt på alle gode billige barer rundt møllen, gode indkøbs- og transportmuligheter, ikke alt for langt væk fra motorvejen. Mine kolleger siger at det er et område med godt ry, og i fremgang.
Guest carspar Besvaret August 21, 2006 Rapporter Besvaret August 21, 2006 Jo der er mulighed for at blande sig i politik. http://www.sku.st/malmo/aktuellt/rapporter/flyttar_in.htm Dette kun en mulighed der er nok andre også
titta Besvaret August 21, 2006 Rapporter Besvaret August 21, 2006 Det er et lækkert område' date=' har selv kiget på lejlighet vid Dalaplan, endede så lidt længere væk. Tæt på alle gode billige barer rundt møllen, gode indkøbs- og transportmuligheter, ikke alt for langt væk fra motorvejen. Mine kolleger siger at det er et område med godt ry, og i fremgang.[/quote'] Jeg har ellers hørt at netop Dalaplan ikke skulle have det bedste ry, men det kommer selvfølgelig an på hvem man snakker med. Men ellers er det vel det bedst at køre rundt i området og snuse lidt - og så selv danne sig et billede. Jeg tror alligevel at alle herinde har forskellige meninger om bydelene - alt efter hvor de selv bor ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu