lena Skrevet September 1, 2006 Rapporter Skrevet September 1, 2006 Hvordan er reglerne med pas til børn i S. Er det mon som i DK, at min søn på 1 år og 8 mnd skal have sit eget pas? Var på polisens hjemmeside, men blev ikke meget klogere.. fandt bare ud af hvordan man søger.. og så lige en anden, lidt mere pinlig ting... det svenske ID kort... (som jeg så fint har klaret mig uden i nu 2 år) hvor får man det? læser at man skal bruge det til ansøgning af pas... -for han skal da have et svensk pas når nu vi bor her, ikke? men mit danske pas kan jeg da godt rejse på ikke? på forhånd tak for hjælpen Lena
Miriam Besvaret September 1, 2006 Rapporter Besvaret September 1, 2006 Hvordan er reglerne med pas til børn i S. Er det mon som i DK, at min søn på 1 år og 8 mnd skal have sit eget pas? Var på polisens hjemmeside, men blev ikke meget klogere.. fandt bare ud af hvordan man søger.. og så lige en anden, lidt mere pinlig ting... det svenske ID kort... (som jeg så fint har klaret mig uden i nu 2 år) hvor får man det? læser at man skal bruge det til ansøgning af pas... -for han skal da have et svensk pas når nu vi bor her, ikke? men mit danske pas kan jeg da godt rejse på ikke? på forhånd tak for hjælpen Lena Er dine børn danske statsborgere ? Så skal de også have danske pas. Vi har lige fået lavet til vores, inde på det danske konsulat på Stor Torg, det tog ca 1 uge så havde vi dem. Det er jo ikke så meget reglerne i SE der gælder men nærmere de lande du skal rejse til.
skallstorp Besvaret September 1, 2006 Rapporter Besvaret September 1, 2006 Politistationen i DK Medbring Id-blanket (Kan printes på nettet) og dåbsattest. Tårnby politi har langt om länge fået styr på de "Svenske" börn" Id- kort får du i banken.
NFA Besvaret September 1, 2006 Rapporter Besvaret September 1, 2006 Er dine børn danske statsborgere ? Så skal de også have danske pas. Vi har lige fået lavet til vores' date=' inde på det danske konsulat på Stor Torg, det tog ca 1 uge så havde vi dem. Det er jo ikke så meget reglerne i SE der gælder men nærmere de lande du skal rejse til.[/quote'] Hvad koster det at få lavet et dansk pas til barnet i hhv SE og DK?
louisekarup Besvaret September 3, 2006 Rapporter Besvaret September 3, 2006 pas i dk vi fik lavet pas hos tårnby politi, det tog 5 dage og koster hvis 150 eller 185 kr. vi havde dåbsattest med samt billede plus legitimation på os selv, der var ingen problemer og så sendte de det hjem til os
lena Besvaret September 3, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 3, 2006 Hvor dejligt med jeres svar... nu skal jeg bare få søgt...så vi kan komme ud og rejse...
Miriam Besvaret September 3, 2006 Rapporter Besvaret September 3, 2006 vi fik lavet pas hos tårnby politi' date=' det tog 5 dage og koster hvis 150 eller 185 kr. vi havde dåbsattest med samt billede plus legitimation på os selv, der var ingen problemer og så sendte de det hjem til os[/quote'] Priserne i SE er de samme, der skal man bare have et person bevis fra skatteverket. Det bestilles på telefonen og kommer med posten 2 dage senere.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu