Sanni Skrevet September 4, 2006 Rapporter Skrevet September 4, 2006 Hej Nogen, der kører fra et sted nær Kbh. til Malmø i morgen d. 5. omkring frokosttid? Så vil jeg nemlig meget gerne med... :o Sanni
BS Besvaret September 5, 2006 Rapporter Besvaret September 5, 2006 Kan hjælpe idag om en times tid eller 2 hvis det kan gøre det?
Sanni Besvaret September 5, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 5, 2006 Er det for sent nu? Er det for sent nu, Brian? Har først lige set dit indlæg nu. Jeg vil meget gerne med over nu :) Vh
BS Besvaret September 5, 2006 Rapporter Besvaret September 5, 2006 Er det for sent nu, Brian? Har først lige set dit indlæg nu. Jeg vil meget gerne med over nu :) Vh Ring på 26271999 så finder vi ud af noget
Sanni Besvaret September 5, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 5, 2006 Grrrr Fik lige kundgjort for min chef, at jeg ville smutte cirka med det samme, med det resultat, at han bad mig blive til 12:30. 1000 tak for venligheden dog, men vi rammer vist forbi hinanden tidsmæssigt! :( Sanni
Mette Besvaret September 5, 2006 Rapporter Besvaret September 5, 2006 Hej Sanni. Jeg kører fra Gladsaxe kl. ca. 14.50 og er i lufthavnen ca. 15.20 hvis du vil med over?
Sanni Besvaret September 5, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 5, 2006 Ja tak, det vil jeg gerne Hej Mette Det er da bare perfekt. Skal vi sige Ørestaden i stedet? Hvis du smser mig dit nr., kan jeg ringe, så vi kan aftale noget præcist. Mit nr. er 28517118. :D Sanni
BS Besvaret September 5, 2006 Rapporter Besvaret September 5, 2006 Så slipper du for at få en sms imorgen hvis jeg kører over :D Sikke mange ting der kan lade sig gøre herinde va :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu