bozzen Skrevet September 12, 2006 Rapporter Skrevet September 12, 2006 Ja, min bil står der den står, jeg har ingen strøm i batteriet. Kan måske have glemt lyset på i et par dage.. Ikke så godt. Så er bilfanatiker, hvem er det som står for starthjælp i malmö, hvem kan man ringe efter?
Lynge Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Ja' date=' min bil står der den står, jeg har ingen strøm i batteriet. Kan måske have glemt lyset på i et par dage.. Ikke så godt. Så er bilfanatiker, hvem er det som står for starthjælp i malmö, hvem kan man ringe efter?[/quote'] Hvis du kan vente til kl 18, så kan jeg komme forbi og give lidt strøm.
bozzen Besvaret September 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 12, 2006 Jeg venter så gerne, har lige fået min cykel tilbage så jeg tar en tur med den i stedet.
Guest Trine Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Jeg venter så gerne' date=' har lige fået min cykel tilbage så jeg tar en tur med den i stedet.[/quote'] Vi har haft Falck Vellinge ude. Men det var i forbindelse med Mobilitetsgaranti. Prisen er omkring 1000 sek hvis man ikke har abonnement..
Lynge Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Jeg venter så gerne' date=' har lige fået min cykel tilbage så jeg tar en tur med den i stedet.[/quote'] He he fino. Smid lige din adr. og telefon nummer i en PM, så køre jeg lige forbi efter arbejde, det bliver cirka kl 17:30. Jeg har ikke start kabler, så det skal du lige sørge for;)
MC Manden Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Jeg har en "kickstarter" inkl. kabler. Jeg skal bare lige ha' fat i ham der har lånt den :th2:
Lynge Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Jeg har set din besked Anders, så jeg ringer lige når jeg køre fra arbejde så går der 30 min cirka.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu