Jump to content

Service af bil ( ikke forhandlerværksted )

Recommended Posts

Skrevet

Ja, jeg skal have min Nissan på Service her i October, og er ikke intressered af at servicere bilen hos min Nissanforhandler, da jeg synes at de er alt alt for dyre i forhold til arbejdsindsatsen. Så jeg spørger, er det nogen af jer som kender et godt værksted for almindelig 4500 kilometer service?

Besvaret
Ja' date=' jeg skal have min Nissan på Service her i October, og er ikke intressered af at servicere bilen hos min Nissanforhandler, da jeg synes at de er alt alt for dyre i forhold til arbejdsindsatsen. Så jeg spørger, er det nogen af jer som kender et godt værksted for almindelig 4500 kilometer service?[/quote'] Du mener vel ikke 4500 km???? Jeg har tidligere haft en Primera 2.2 visia diesel - som Nissan i Lund har serviceret. Jeg har kun godt at sige om deres værksted og deres priser. Eks. Mellem service incl pærer, olie, filtre osv SEK 1298,00 Samme service i dk kostede mig ca. DKK 4500,00 De har hver gang formået at overholde de aftaler vi har indgået både tidsmæssigt og prismæssigt. Aftal prisen på forhånd og den holder....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...