Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Jeg er med armen på ryggen tvunget til at skulle til fys... Nogen der kender en god idrætsfys i Malmø området? Jeg har et behov for at det er en idræts en, og ikke en der kun har gamle damer inde.. :p Læste noget om högkostnadskortet og der opstod ordet kurator under noget lægeligt (http://www.vardguiden.se/Article.asp?c=2901). Og på ovenstående link, har jeg så forstået det korrekt at jeg maks kan ende med at betale 900 kr for at gå til sjukgymnasten? Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt :o

Besvaret
Hej, Jeg er med armen på ryggen tvunget til at skulle til fys... Nogen der kender en god idrætsfys i Malmø området? Jeg har et behov for at det er en idræts en, og ikke en der kun har gamle damer inde.. :p Læste noget om högkostnadskortet og der opstod ordet kurator under noget lægeligt (http://www.vardguiden.se/Article.asp?c=2901). Og på ovenstående link, har jeg så forstået det korrekt at jeg maks kan ende med at betale 900 kr for at gå til sjukgymnasten? Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt :o
Ja, sådan forstår jeg det i hvertfald -hvis det tager max. 1 år for din behandling. En kurator er ifölge min ordbog en person med funktion svarende til socialrådgiver. Kender desvärre ingen idrätsfysser i Malmö...
Besvaret
Ja, sådan forstår jeg det i hvertfald -hvis det tager max. 1 år for din behandling. En kurator er ifölge min ordbog en person med funktion svarende til socialrådgiver. Kender desvärre ingen idrätsfysser i Malmö...
Mange tak, tror jeg har fundet en i Limhamm der fungerer... Og får sandsynligvis betalt de 900 kroner af min sportsklub i DK, så jeg klager ingen steder, det er billigere for dem end at sende mig til fys i DK... :th2: Så nu mangler jeg bare at finde ud af det kort... Har været på hospital i DK, hvor jeg selv har betalt og har været hos forsäkringskassan med det, men ved ik om de så sender mig et kort, nu når jeg ik har et i forvejen. Må lige vente til jeg får brev fra dem. Bør få det nu når jeg får 'lov' til at betale 300 for mit besøg selv...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...