MC Manden Skrevet September 27, 2006 Rapporter Skrevet September 27, 2006 Hejsa Af ren nysgerrighed, så vil jeg høre om der er nogle af jer der kører til Ballerup, og helst i muldretiden. Hvor lang tid tager det typisk og hvilken vej kører I ? Jeg var derude idag, og det tog 50-55 min. at køre hjem kl. 16.30 (cirka) ... Er det normalt eller skal man regne med lidt længere tid ? Tager det evt. længere tid om morgenen ? Jeg kørte via O4 ...
NGO Besvaret September 27, 2006 Rapporter Besvaret September 27, 2006 Hej. Den tur kan jeg i søvne. Jeg plejer at køre hjemmefra (Limhamn) kl 08.15 - så er den værste trafik væk. Alternativet at at køre kl 07.00. Det tager 45 minutter +-5 minutter. Det er dog meget sjældent jeg tager Motorring 4. det er oftest nemmere at tage ring 3, op til Jyllingevej og så straks dreje til højre op ad Islevdalvej. (det er også den vej Taxaerne tager og så er den 10km kortere end motorring 4) Men det kommer jo self lidt an på om du skal ind til Ballerup C, eller som jeg, til "Silicon valley". Hvis trafikradioen rigtig går amok, tager jeg Avedøre Havnevej (mod Hvidovre) op til jyllingevej. Den tager ca. 5 minutter længere og er lidt træls med alle lyskrydsene. Den har dog redet mig et par mandage hvor motorring 3 stod stille. Hejmturen.. Kør før kl 15 eller efter kl 17.00 Vil hellere side en halv time ekstra på kontoret, end i bilen
Stokholm Besvaret September 27, 2006 Rapporter Besvaret September 27, 2006 Kører selv til Lautrupvang. Tager som regel ring 4 - kl 6.20 og er fremme 7.00. Andre gange ring 3 og frakørslen ad frederikssundsvej. også ca. samme tid. Men der er dog ikke trafik før man når tårnby. Hastigheden er vel op til 140. Mht hjemturen er jeg 100% enig med NGO. Tager mindst 1 time og 15 minutter ved 15.30 - 16.00
MC Manden Besvaret September 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 27, 2006 Mht hjemturen er jeg 100% enig med NGO. Tager mindst 1 time og 15 minutter ved 15.30 - 16.00 Jeg takker for inputs.... Jeg kørte derfra kl 16.30 og var hjemme 17.20... det er fint nok for mig
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu