louisekarup Skrevet October 3, 2006 Rapporter Skrevet October 3, 2006 Hej allesammen jeg har et problem! Da min far har valgt at forlade min familie fra det ene minut til det andet og efterladt min mor med mine 2 små brødre på 9 og 10 plus et hus i dk og sverige og 2 solcenter i sverige = alt gæld osv, vi har ikke hørt fra ham i 6 uger han nægter at betale så meget som 1 øre til børnene og har søgt om politi tilhold mod os, på trods af at vi intet har gjort nhmmm, dog siger politiet at han ikke skal regne med at få det. Men det korte og det lange er, at jeg har det utrolig dårligt med at mine små brødre lider og derfor savner jeg Viborg mere end nogensinde, men da vi alle er kørt ned psykisk har jeg bestilt en tur til disneyland fra mandag til lørdag i uge 42, som en tanketing til dem, så både thomas og jeg og vores datter på 2 emma skal afsted med dem. MEN MEN her kommer mit problem vi har mille vore samojede hund på 5 måneder, som vi vile høre om der var nogle der havde mulighed for at passe? det skal siges at vi gerne vil betale for det? det vil blive fra mandag middag/eftermiddag til lørdag morgen???? eller kan nogen henvise til det? og ellers tak for at i ville høre på alt det her L..... og skulle der stå nogle der brænder for at købe et hus eller 2 solcenter i blekinge siger i bare til. mvh louise oxie
BS Besvaret October 3, 2006 Rapporter Besvaret October 3, 2006 Fååååååårk kan jeg kun sige! Hvor er han dog rar mod jer...NOOOT!!! Direkte pasning af hunden kan jeg ikke klare men hvis det skulle blive en løsning med noget luftning kunne jeg træde til engang imellem. håber du finder en holdbar løsning!
Anne-Grete Besvaret October 3, 2006 Rapporter Besvaret October 3, 2006 Hej Louise! Det var da ellers noget af et problem, din far har givet jer allesammen. Jeg er efterlønner, bor i Oxie og kan derfor godt hjælpe dig med pasning af din hund. Lad mig høre lidt mere om den, og om den er vant til at blive passet af andre. Det kunne i hvert fald lyde, som om I trænger til at komme lidt væk fra det hele. Mange tanker Anne-Grete
louisekarup Besvaret October 3, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 3, 2006 Hej Louise! Det var da ellers noget af et problem, din far har givet jer allesammen. Jeg er efterlønner, bor i Oxie og kan derfor godt hjælpe dig med pasning af din hund. Lad mig høre lidt mere om den, og om den er vant til at blive passet af andre. Det kunne i hvert fald lyde, som om I trænger til at komme lidt væk fra det hele. Mange tanker Anne-Grete Hej Anne-Grete Ja den er vant til at blive passet ude, den er stueren, bare man lukker den ud hvis den begynder at blive lidt "ivrig" glad osv, den får mad morgen og aften og vand i løbet af dagen, det er en "kæle" hund den har fået vac. og er igang med rabbies vac. så vi kan få den med til danmark. det ville være super lækkert hvis du har mulighed for at passe den. Hvor meget havde du ca tænkt du kunne tænke dig i beløb for det? hilsen louise
Anne-Grete Besvaret October 3, 2006 Rapporter Besvaret October 3, 2006 Pasning af hund Hej Louise¨ Jeg har sendt dig en PM... Anne-Grete
tReaX Besvaret October 4, 2006 Rapporter Besvaret October 4, 2006 Rigtig kedelig sitaution at stå i. Håber det bedste for jer. Er pasningen faldet på plads? Jeg har mulighed for at hjælpe med morgenluftning, samt aftenluftning. Har ikke mulighed for at passe i eget hjem, da vi har katte.
louisekarup Besvaret October 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 12, 2006 ang pasning. er der stadig nogle der har lyst til at hjælpe med pasning mod betaling? vi står stadig uden har sp. omkring ved pasningssteder, men de har ikke plads, mvh louise karup oxie
Miss W Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 er der stadig nogle der har lyst til at hjælpe med pasning mod betaling? vi står stadig uden har sp. omkring ved pasningssteder, men de har ikke plads, mvh louise karup oxie Hej Louise, Måske dumt spørgsmål... men har du/I overvejet en hundepension? Der findes et par stykker på vej mod Vellinge og Trelleborg... Smil, Winnie
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu