Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Så i de lokale fora en tråd om bensinpriser og undersøgte lige via "søg" om der var henvisninger til en side, som jeg selv har stor fornøjelse af med mine daglige 402 km. Linket er www.bensinpriser.nu Her kan priserne på benzin og diesel findes kommune for kommune, og billigste priser står øverst. God fornøjelse fra én, som i dag tanker op i Lund på vejen hjem

• 8 months later...
Guest Mogens
Besvaret
sikkert et dumt spørgsmål, men her kommer det alligevel:
Jep - når folk sender dig et link på priserne i henholdsvis DK og S, skal der ikke den store eksamen til at kalkulere og dermed svare på dit spørgsmål. Det har gennem lang tid været billigere at tanke i Sverige, så det gør vi så :laugh:
  • 2 weeks later...
Besvaret

Tænkte lige jeg ville live lidt op i tråden. Har lagt mærke til at der i denne uge ikka har været (nævneværdig) priskrig på benzin. Er det fordi den er slut, eller er det grundet andre tider at prisen justeres, eksempelvis kun i weekenden eller kun om aftenen.

Besvaret

Jeg aner ikke hvornår de forskellige stationer "opdaterer", men de sidste par dage har der været 95 til 10,14 SEK på Jet i Trelleborg.. Priskrig eller ej er det da ganske fint (i hvert fald sammenlignet med DK priser). Mvh. Peter (med gammel Mercer der MAX går 10 pr. liter ned ad bakke)

• 5 months later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...