lilleven1 Skrevet October 10, 2006 Rapporter Skrevet October 10, 2006 hej med jer. Mig og min kæreste er lige flyttede til annestad for 3 uger siden og overvejer at købe en hund. jeg kunne derfor godt tænke mig at vide lidt om hvad det kræver hvis jeg jævnlig skal have den med til danmark? f.eks vaciner, "hundepas" eller hvad der nu kunne være og hvad koster sådan noget? evt. et lille tips om hvor man køber hunde henne i sverige... har de en slags "dba" her ovre hvor jeg kúnne kigge efter en SØD hund lilleven:laugh:
alex Besvaret October 11, 2006 Rapporter Besvaret October 11, 2006 Hejsa, når hunden først har fået rabies vaccination (og efterfølgende blodprøve påviser antistoffer) og ormekur + pas - så er det ikke så slemt med pendleriet - kræver dog: - Besøg hos dyrlæge hver 4 uge (ormekur + 4-veckorsintygg) - Rabies skal holdes ved lige - dvs. typisk gives med 2-3 års mellemrum Brug søge funktionen i debatten - tror langt de fleste ting har været oppe og vende før... Mvh Alex
Laura Besvaret October 11, 2006 Rapporter Besvaret October 11, 2006 Du kan prøve denne side. Dækker hele Sverige og du kan søge under område, race osv. Siden virker mere seriøs med hundene end DBA. http://vovve.net/Annonsmarknad/ Jeg har selv boet i Annestad siden marts med min lille hund som jeg har haft med fra Danmark. Jeg er rigtig glad for det, der er dejlige områder for hunde og de andre hundeejer jeg har mødt er virkelig søde. Håber I bliver lige så glade for det som mig.
lilleven1 Besvaret October 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2006 hej... tusind tak for svarende, er der nogle der kan uddybe dem lidt? hundepas, rabies, pris osv.?? lilleven
Sanni Besvaret October 12, 2006 Rapporter Besvaret October 12, 2006 En meget informativ tråd http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3883&highlight=pas
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu