Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har nu indset at jeg må få BMW International (deres hovedesæde) på banen. Förenade Bil opfører sig så arrogant at jeg ikke kan sætte ord på det, og de virker ærlig talt direkte inkompetente! :thumbdown Jeg kunne selvfølgelig også skrive til bmw.se men tror jeg har større chance for at blive hørt hvis min mail ryger til toppen, og Förenade Bil for en henvedelse fra Tyskland, og ikke fra deres svenske legekammerater. På bmw.com kan jeg kun finde denne latterlige formular når man vil skrive til dem: http://www.bmw.com/com/en/index_highend.html + "klik" på Contact BMW (i bunden af skærmen). Findes der ikke en rigtig email adresse at skrive til, i stedet for sådan en ubrugelig formular? Min mail bliver på 4-5 A4 sider, så det virker latterligt at skrive i sådan en lille rude der. Har prøvet copy/paste ind i den lille rude, men så ser mailen skod ud, og der opstår underlige afsnit midt i teksten :confused: Der må vel være andre her, der har erfaringer med at skrive til BMW International eller what ever der er bedst at gøre, så kom venligst med lidt input?? :sick::mad:

Besvaret

Kuvert, brevpapir og frimærke Har du overvejet alternativet fra forrige årtusinde. Sådan et rigtigt brev på rigtigt papir i en rigtig kuvert. Det kunne jo tænkes, at en sådan analog henvendelse vil blive taget lidt mere seriøst end en digital.

Besvaret
Har du overvejet alternativet fra forrige årtusinde. Sådan et rigtigt brev på rigtigt papir i en rigtig kuvert. Det kunne jo tænkes, at en sådan analog henvendelse vil blive taget lidt mere seriøst end en digital.
eller måske lave en hjemmeside =) det var et hit for nogen hehe..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...