Admin Skrevet October 26, 2006 Rapporter Skrevet October 26, 2006 Så må vi vist sige at HIF er tilbage som Skånes bedste fordboldhold. Vi skal tilbage til starten af August for at finde det sidste nederlag. Desværre vandt Elfsborg og AIK også i aften, så guldchancen er meget teoretisk. Der er dog ingen tvivl om at søndagens kamp på Olympia mod Elfsborg bliver en gyser.:th2:
Admin Besvaret November 5, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 5, 2006 Nu kan man jo spekulere på om de tabte til Häcken med vilje idag. Man skal jo heller ikke arbejde for meget: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,923628,00.html
Simon Irgens Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 Så må vi vist sige at HIF er tilbage som Skånes bedste fordboldhold. Vi skal tilbage til starten af August for at finde det sidste nederlag. Desværre vandt Elfsborg og AIK også i aften' date=' så guldchancen er meget teoretisk. Der er dog ingen tvivl om at søndagens kamp på Olympia mod Elfsborg bliver en gyser.:th2:[/quote'] Hmm deres damlag fik jo ellers et nederlag her i sidste måned i husie. Men det er vel/vist ikke damlag du tænkte på du du skrev HIF gætter jeg
Admin Besvaret November 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 6, 2006 Hmm deres damlag fik jo ellers et nederlag her i sidste måned i husie. Men det er vel/vist ikke damlag du tænkte på du du skrev HIF gætter jeg Tænker NOGEN på det ?
Simon Irgens Besvaret November 7, 2006 Rapporter Besvaret November 7, 2006 Tænker NOGEN på det ? HEHE jeg gør:love: Det er jo nogle søde trunter der danser rundt efter bolden også er snittet jo nok dårligt 20 så jeg er på
Admin Besvaret November 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 11, 2006 :D :D :th2: CUPVINDER 2006: HELSINGBORG IF
Simon Irgens Besvaret November 11, 2006 Rapporter Besvaret November 11, 2006 :D :D :th2: CUPVINDER 2006: HELSINGBORG IF GRATTIS...... svin;)
Karina Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 Nåh, det var derfor der var sådan gang i den på Knutpunkten lørdag nat.... kunne sgu ikke helt fatte hvad alle de mennesker lavede dér, da jeg kom ind med færgen. Kvinder og fodbold....
fisker Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 Nåh, det var derfor der var sådan gang i den på Knutpunkten lørdag nat.... kunne sgu ikke helt fatte hvad alle de mennesker lavede dér, da jeg kom ind med færgen. Kvinder og fodbold.... Troede de var der for at ta imod dig Karina ;-)
Admin Besvaret November 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 14, 2006 Nåh, det var derfor der var sådan gang i den på Knutpunkten lørdag nat.... kunne sgu ikke helt fatte hvad alle de mennesker lavede dér, da jeg kom ind med færgen. Kvinder og fodbold.... Jep. Der var hyret et helt tog, Svarte bilxten, der skulle tage fansne til Råsunda.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu