Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Så må vi vist sige at HIF er tilbage som Skånes bedste fordboldhold. Vi skal tilbage til starten af August for at finde det sidste nederlag. Desværre vandt Elfsborg og AIK også i aften, så guldchancen er meget teoretisk. Der er dog ingen tvivl om at søndagens kamp på Olympia mod Elfsborg bliver en gyser.:th2:

• 2 weeks later...
Besvaret
Så må vi vist sige at HIF er tilbage som Skånes bedste fordboldhold. Vi skal tilbage til starten af August for at finde det sidste nederlag. Desværre vandt Elfsborg og AIK også i aften' date=' så guldchancen er meget teoretisk. Der er dog ingen tvivl om at søndagens kamp på Olympia mod Elfsborg bliver en gyser.:th2:[/quote'] Hmm deres damlag fik jo ellers et nederlag her i sidste måned i husie. Men det er vel/vist ikke damlag du tænkte på du du skrev HIF gætter jeg
Besvaret
Hmm deres damlag fik jo ellers et nederlag her i sidste måned i husie. Men det er vel/vist ikke damlag du tænkte på du du skrev HIF gætter jeg
Tænker NOGEN på det ?:tongue2:
Besvaret

Nåh, det var derfor der var sådan gang i den på Knutpunkten lørdag nat.... kunne sgu ikke helt fatte hvad alle de mennesker lavede dér, da jeg kom ind med færgen. Kvinder og fodbold....

Besvaret
Nåh, det var derfor der var sådan gang i den på Knutpunkten lørdag nat.... kunne sgu ikke helt fatte hvad alle de mennesker lavede dér, da jeg kom ind med færgen. Kvinder og fodbold....
Troede de var der for at ta imod dig Karina ;-)
Besvaret
Jep. Der var hyret et helt tog, Svarte bilxten, der skulle tage fansne til Råsunda.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...