Miriam Skrevet November 1, 2006 Rapporter Skrevet November 1, 2006 Og at der er mange der har halv dag på fredag !
fisker Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 Derfor må man i de fleste foreninger ikke larme, bore skrue og deslige ;-) Men de vedrører jo kun jer der bor i lejlighed ;-)
Stokholm Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 Derfor må man i de fleste foreninger ikke larme' date=' bore skrue og deslige ;-) Men de vedrører jo kun jer der bor i lejlighed ;-)[/quote'] Hahah så skal jeg igang med borehammeren :) Ned med forbudssverige :)
fisker Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 Hahah så skal jeg igang med borehammeren :) Ned med forbudssverige :) Er glad for du ikke er min nabo ;-) for jeg skal ud og afprøve julebryggen ;-) og går ikke hjem før jeg er tilfreds :-)
sup3rbuck Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 Man må ikke larme !! rød dag er ????
Humle Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 Jeg troede ellers hver dag var "rød dag" her i Sverige :D
Miriam Besvaret November 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 1, 2006 rød dag er ???? = helligdag
SanneJ Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Og at der er mange der har halv dag på fredag ! Jep, 4 timer tidligere fri på en fredag :th2:
tReaX Besvaret November 5, 2006 Rapporter Besvaret November 5, 2006 Hmm, så blev vi nok populære i går da vi fik boret til opsættelse af krog i loftet... :o
claus Besvaret November 5, 2006 Rapporter Besvaret November 5, 2006 Hmm' date=' så blev vi nok populære i går da vi fik boret til opsættelse af krog i loftet... :o[/quote'] Det skal du ikke tage så tungt .... det valgte min svenske nabo at gøre kl 21 om aftenen.....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu