Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle Jeg er en stor biltosse, så jeg læser div. bilmagasiner. Bruger meget tid på at læse biltest's osv. Deri står der en masse om bl. a. økonomi forsikrin bla , bla. Så nu kommer jeg til det egentlige spørgsmål. Hvad betyder klassning (eks Ford Focus) 4-13-14 eller (saab 9-5 2.0t) klassning 4-14-18. Hvordan skal de tal forstås, hvad kan man udlede af dem, pris? På forhånd tak for hjælpen

Besvaret

Er ret sikker på det har noget med pris gruppe hos forsikringen at gøre. At der så er flere på samme bil er så til forskellige varianter af bilen afhængig af udstyr, motor osv.

Besvaret

Søgning på det store Internet kan give svar på næsten alt Fundet hos Länsförsäkringar ... Premieklass 7 24 28. Vad innebär detta? Trafikförsäkringsföreningen (TFF) utarbetar en lista över bilmodeller som speglar bland annat modellens reparationskostnader, vikt, effekt, stöldskydd och säkerhet. Första siffran (7) avser trafikförsäkring, den andra (24) avser delkasko (stöld, brand mm) och den tredje (28) avser vagnskadeförsäkring. Ju högre klassning desto dyrare premie. Klassningen är en av många faktorer som påverkar premien. Andra faktorer är ägarens ålder, bostadsort, körsträcka, kön, bonus m.m.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...